عاری: با غلام حسین پیروانی قرار داد داخلی بستیم

۳۱اردیبهشت،

محمد عاری سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: غلام حسین پیروانی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم این مربی طی امروز و فردا لیست بازیکنان مد نظرش را به ما اعلام خواهد کرد.

عاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما بعد از توافق با غلام حسین پیروانی و با تائید هیئت مدیره باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز این مربی را به عنوان سرمربی فصل آینده مان انتخاب کردیم.

عاری در ادامه اظهار داشت: ما در ابتدا به هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره محمود یاوری را پیشنهاد دادیم که آنها قبول نکردند و ما هم پافشاری نکردیم  به هر حال غلام حسین پیروانی با اکثریت آرا به عنوان سرمربی فجر انتخاب شد.

وی گفت: ما با غلام حسین پیروانی قرار داد داخلی بستیم چرا که فدراسیون فوتبال این اجازه را به باشگاه ها داده است که  فقط قرار داد تازه مربیان و بازیکنان را در سر برگ باشگاه به ثبت برسانند تا هفته آینده در قرار داد های تازه و با شکل و شمایل نو آن قرار داد ها را به ثبت برسانند.

سرپرست فجر شهید سپاسی اظهار داشت: در حال حاضر قرار داد های داخلی مورد تایید  فدراسیون فوتبال است و توافق هر دو طرف به صورت مکتوب کافی است.

وی در مورد حضور غلام حسین پیروانی در تیم فجر شهید سپاسی گفت: پیروانی سابقه حضور در تیم فجر شهید سپاسی را دارد این مربی  امتحانش را پس داده است به نظرم وی می تواند به فوتبال شیراز کمک کند.

وی دربارهٔ خداحافظی یاوری از تیم فجر شهید سپاسی گفت: یاوری در دو سالی که در فجر شهید سپاسی شیراز بود زحمات بسیاری برای تیم کشید به خاطر فشار های وارده  که بر وی وارد شده بود تصمیم گرفت که یکسال شهردار زنجان شود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.