“عاشقانه های” احسان خواجه امیری در برج میلاد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در کنسرت احسان خواجه امیری در برج میلاد تهران، در نخستین کنسرت این خواننده پاپ کشورمان پس از انتشار آلبوم جدید وی با عنوان “عاشقانه ها” ۱۶ قطعه اجرا شد که از این تعداد ۳ قطعه از آلبوم جدید انتخاب شده بود.
پیش از شروع برنامه کلیپی از عاشقانه های احسان خواجه امیری پخش شد که این تصاویر، موجب آشنایی بیشتر مخاطبان موسیقی پاپ با اشعار، آهنگسازان و تنظیم کنندگانی شد که در مسیر عاشقانه ها با این خواننده جوان همکاری داشتند.
قطعه هایی که خواجه امیری در کنسرت پائیزی خود اجرا کرد شامل چشمات، شیرین، برای آخرین بار، دوستی، دارم میام پیشت، کجایی از آلبوم جدید، فقط تو، فال، نابرده رنج، دریا از آلبوم عاشقانه ها، هر چی آرزوی خوبه، عشق داره برمی‌گرده، بی تو، نمیدونی، زندگی از عاشقانه ها، سلام آخر و پرنده اشاره کرد.
احسان خواجه امیری در میان کنسرت و با اشاره به اجراهایی که طی زمان های اخیر در خارج از کشور و در نقاط مختلف دنیا داشته است، اظهار داشت: اجراهای بسیاری در مشهورترین سالن های کشورهای مختلف داشته ایم اما هیچ سالنی، مرکز همایش های برج میلاد و هیچ شهری، تهران و هیچ مخاطبانی، مخاطبان هموطن ایرانی نمی شوند.
قطعه کجایی از آلبوم عاشقانه ها را خواجه امیری در حالی اجرا کرد که تنظیم کننده این اثر، هومن نامداری، شروع به نواختن پیانو کرد و احسان خواجه امیری این اثر را با همصدایی بهرنگ بهادرزاده، نوازنده کیبورد ۱ اجرا کرد که مورد استقبال بی نظیر مخاطبان قرار گرفت.
این خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، بیش از اجرای قطعه ماندگار نابرده رنج از این اثر به عنوان یکی از بهترین ترانه هایی که تاکنون خوانده است نام برد.
خواجه امیری همچنین از بهرنگ بهادرزاده نوازنده کیبورد ۱ و تنظیم کننده قطعه ها برای اجرا روی صحنه به دلیل مهارت بالای وی در تنظیم قطعه ها در اجراهای خارج از کشور و همچنین داخل کشور، قدردانی کرد.
همچنین سیروان خسروی میهمان ویژه خواجه امیری در این کنسرت بود.
از جمله تفاوت های کنسرت احسان خواجه امیری با سایر خوانندگان موسیقی پاپ در این است که بیش از شروع برنامه کلیپی از اعضای ارکستر پخش می شود که این موضوع در آشنایی هر چه بیشتر هواداران با اعضای گروه نقش مهمی ایفا می کند.
اعضای ارکستر احسان خواجه امیری را زایا سلیمان به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده درامز، سیامک پناهی پرکاشن، سامان امامی گیتار الکتریک، مهرداد هزارخوانی گیتار باس، سیامک کریم پور ترمبون، علی ضرابی ترمپت، هومن نامداری ساکسیفون، احسان نیزن ویلن، محمد کاظمی کیبورد ۲ و بهرنگ بهادرزاده به عنوان نوازنده پیانو و کیبورد ۱ تشکیل می دهند.
گفتنی است جدیدترین آلبوم احسان خواجه امیری با عنوان عاشقانه ها با کلام روزبه بمانی، آهنگسازی علیرضا افکاری، تنظیم سیروان خسروی و هومن نامداری، ۷ آبان و همزمان با سالروز تولد این خواننده جوان، روانه بازار موسیقی کشورمان شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.