عاقبتی بدتر از صدام در انتظار داعش

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

عاقبتی بدتر از صدام در انتظار داعش

ایران > دولت – وزیر دفاع با اشاره به جنایات گروهک تروریستی بعثی- تکفیری داعش در عراق و سوریه گفت: گروهک تروریستی داعش و حامیانش باید به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.

سردار حسین دهقان می گوید: قتل، غارت، تجاوز، تخریب و اعدام‌های دسته‌جمعی و آواره کردن هزاران انسان بی‌گناه در عراق و سوریه از مصادیق بارز جنایات جنگی است که با سکوت و عدم اقدام جدی قدرت‌های به اصطلاح مدعی حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی امنیت منطقه را به مسلخ برده است. وزیر دفاع با بیان اینکه داعش محصول پیوند نامشروع آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و ارتجاع منطقه است گفت: بی‌تردید عاقبتی بدتر از صدام در انتظار این گروهک تروریستی است و اقدامات ضد‌انسانی یقیناً دامان حامیان آنان را نیز خواهد گرفت.

— .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. محمد:

    باهات موافقم

  2. ostad daneshgah:

    sardar yejori harf mizani engar shoma kare sadam ro tamom kardi…age be shoma bod ke alan saddam pesaresh oday ro karde bod raees jomhor aragh

    • محمد:

      کار صدام تو جنگ با ایران تموم شد.
      و البته طوری حرف نمی زنه که انگار ایشون کار صدام رو تموم کرده شما یه جورایی مشکوک می زنی ، آقایی که اسم خودتو گذاشتی استاد دانشگاه ( اول اینکه وقتی میای اسمتو می ذاری استاد دانشگاه می خوای بگی من خیلی حالیمه در حالیکه الان حتی لیسانسه ها هم استاد دانشگاه هستند و همه یکی در میون لیسانس و فوق دارن ، پس فکر نکن چون استاد دانشگاه هستی همه چیزو بهتر از همه می دونی )

  3. علیرضا:

    اینها آدم های کثیف و نجسی هستند که باید از کره زمین مهو شوند و امیدوارم همانطور که گفته شد بشود

  4. پیام:

    نابودی داعش خیلی زمان برد باید خیلی سریعتر از این زمان کار تمام می شد .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.