عاقبت رابطه پنهانی پسر جوان با زن متأهل!!

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

عاقبت رابطه پنهانی پسر جوان با زن متأهل!!

مردی که از رابطه پنهانی پسر جوانی با همسرش مطلع شده بود، او را ابتدا با چاقو مجروح کرد و سپس بدن نیمه جانش را در زیرزمین منزلش دفن کرد.

چند روز پیش یک مورد قتل مرد جوانی به نام جواد که با ضربات چاقو کشته شده بود به ماموران پلیس آگاهی رباط کریم اعلام شد.ماموران این پلیس در تحقیقات فنی و گسترده خود خودروی مقتول را که به صورت بلاصاحب در رباط کریم رها شده بود کشف کردند.

ماموران در بررسی این پرونده متوجه ارتباط تلفنی مقتول با یک خانم و آقا و همچنین عزیمت وی به شهرستان ملایر شدند و آدرس مالکین را شناسایی کردند.در استعلام به عمل آمده از خطوط تلفن افراد مرتبط با مقتول یک زن و شوهر به نام های ح-الف و س-الف ساکن شهرستان ملایر بودند که با شناسایی مظنونین تیم عملیاتی از این یگان تشکیل و با هماهنگی قضایی در یک اقدام غافلگیرانه هر دو نفر دستگیر شدند.

متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف و اظهار داشتند که قاتل متوجه رابطه تلفنی مقتول با همسرش می شود و با هماهنگی همسرش با یک قرار صوری مقتول را به منزلش می کشاند.قاتل پس از کشاندن مقتول در منزلش مخفی شده و با چاقویی که در دست داشته چند ضربه به ناحیه سر و بدن وی زده و بدن نیمه جانش را در زیر زمین دفن کرده و خودرویش را در رباط کریم رها می کند.


» مجله خبری روز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.