عاقبت فلیم های فاخر در سینمای ایران نامعلوم است

عاقبت فیلم های فاخر در سینمای ایران به دلیل شرایط نامطلوب اکران در سینماهای کشور مشخص نیست.

جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: ساخت فیلم فاخر با محتوای فرهنگی در سینمای ایران به دلیل عاقبت نامشخص این تولیدات در حوزه اکران کار سختی است.
وی افزود: سینماگران ما برای ابراز قابلیت ها و توانایی های خود در عرصه فیلمسازی، تنها به نمایش آثارشان در سینماهای کشور و عرضه به مخاطبان چشم دوخته اند.
این کارگردان سینما و تلویزیون تصریح کرد: پرداختن به شیوه زندگی بزرگان تاریخ ایران در فضای سینما با وجود امکانات محدود، در کنار بهره مندی از فیلمنامه خوب به حمایت های مادی مسئولان و برخی شرکت های فیلمسازی نیاز دارد.
شورجه اضافه کرد: بازسازی فضا و مکانی متناسب با شرایط حاکم بر دوره های مختلف زندگی چهره های شاخص تاریخ و تمدن کشور بستگی به توانمندی افراد شاغل در حوزه طراحی دکور دارد.
این کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: با وجود سختی کار تولید فیلم فاخر، برای ثبت اثری ماندگار در تاریخ سینمای ایران، زندگینامه شیخ احمد قمی تاجر بزرگ ایرانی را در قالب فیلمی مشترک با همکای مسئولان سینما و بازیگران کشور تایلند تولید خواهم کرد.
شورجه ابراز داشت: به دلیل لوکیشین های خاص این فیلم در کشور تایلند می‌توان از آن به عنوان یک تولید سینمایی مشترک آن هم با فضای اکران بین المللی به ویژه با بهره مندی از ساختار کمی و کیفی جذاب برای مخاطبان شرق آ‌سیا نام برد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.