عامل تجاوز و قتل آتیلا کوچولو به اشد مجازات محکوم شد

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

مرد شیشه ای که پس از آزار و اذیت هولناک کودک چهار ساله او را خفه کرده بود، به اعدام و قصاص محکوم شد.

«کامران» ۲۷ بهمن سال قبل آتیلا چهار ساله را پس از آزار و اذیت و شکنجه به قتل رساند.

صبح امروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد که در ابتدای جلسه نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست گفت: در این پرونده کامران ۲۷ ساله مجرد و بازداشت از تاریخ ۲۹ بهمن ماه سال قبل متهم به مباشرت در قتل آتیلا از طریق ایراد جرح عمدی می باشد.مقتول حاصل ارتباط نامشروع زن و مرد جوانی بود که پدر آتیلا به سبب مشکلات مالی و مصرف مواد مخدر کودک چهارساله خود را نزد متهم به قتل قرار داده بود.

نماینده دادستان افزود: ضرب و جرح عمدی، آزار و اذیت جنسی با اسپری واکس داشبرد، لواط به عنف از اقدامات مجرمانه کامران می باشد که با توجه به محتویات پرونده برای وی تقاضای مجازات قانونی را دارم.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: زمان جنایت من اعتیاد شدیدی به شیشه داشتم. شب اتفاق همراه یکی از دوستانم به خانه فردی در شهرک اندیشه رفته و در آنجا شیشه مصرف کردیم. آتیلا را نیز همراه خود برده بودم. آن شب بسیار مواد مصرف کردم و از حالت عادی خارج شده بودم. نیمه های شب هنگام برگشت به خانه آتیلا در ماشین ادرار کرد و که این موضوع اعصاب من را به هم ریخت و دو سه ضربه به سرش زدم که این ضربه ها سبب مرگ او شد.

قاضی عزیز محمدی و چهار قاضی مستشار پس از آخرین دفاعیات متهم برای صدور حکم وارد شور شده و کامران به اتهام قتل به قصاص و به اتهام لواط به عنف به اعدام محکوم کردند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.