عامل جنایت مسلحانه: رفتیم میز تحریر زن را پس بدهیم که طلاهایش را دیدم و کشتمش

مردی که با استفاده از سلاح کلت کمری، زنی را در مشهد به قتل رسانده و زن دیگری را نیز به شدت مجروح کرده بود صبح روز گذشته در مقابل دوربین قوه قضاییه به بازسازی صحنه جنایت پرداخت و چگونگی ارتکاب جرایم هولناک خود را تشریح کرد.

متهم این پرونده جنایی ساعت ۷ صبح روز گذشته در محل ارتکاب جنایت ماجرای قتل مسلحانه زن جوانی را تشریح کرد.

او گفت: من در این خانه سکونت داشتم که با زن جوانی آشنا شدم. آن زن هم در همسایگی ما زندگی می کرد و با همسرش اختلاف داشت به همین دلیل برخی از کارهای او را من انجام می دادم.

متهم این پرونده که مدعی بود در برخی از موارد نیز به نصب ماهواره می پرداخت ادامه داد: در یکی از روزهای پاییز سال گذشته آن زن از من خواست تا برای پس دادن میز تحریر کوچکی که خریداری کرده و بعد از آن متوجه شکستگی میز تحریر شده بود، به منطقه آب و برق برویم. من هم قبول کردم و میز را داخل پیکانم گذاشتیم و با یکدیگر به منطقه آب و برق رفتیم اما فروشنده میز را قبول نکرد به همین دلیل دوباره باهم به طرف منزل بازگشتیم که در بین راه وسوسه شدم تا طلاهایش را بدزدم. بنابراین با کلت کمری که همراه داشتم گلوله ای را به سرش شلیک کردم و پس از سرقت طلاها، جسد او را از صدمتری به بولوار پنجتن و از آن جا به جاده شترک بردم.

پس از اعترافات متهم در شهرک شهید رجایی، او دوباره به دستور قاضی ویژه قتل عمد سوار خودرو پلیس شد تا مسیری که جسد را برده است و همچنین محل رهاکردن آن را بازسازی کند. دقایقی بعد خودرو پلیس و خودرو حامل مقام قضایی پس از عبور از مسیر بزرگراه شهید بابانظر وارد بولوار پنجتن شدند و با راهنمایی متهم در کنار زمین های کشاورزی نزدیک روستای شترک توقف کردند.

این مرد با اشاره دست محلی را که در کنار جاده جسد زن جوان را رها کرده بود، به قاضی شاکر نشان داد و گفت: جسد او را این جا انداختم و پس از آن دوباره به خانه  در شهرک شهید رجایی بازگشتم تا خون های ریخته شده در داخل خودرو را پاک کنم.

وی درباره ماجرای شلیک گلوله به سر یک زن دیگر در یکی از شهرک های مشهد نیز گفت: من با پیکان مسافرکشی می کردم که با آن زن آشنا شدم. اواخر سال گذشته به بهانه ای به خانه او رفتم و پس از آن که خودم را کنار بخاری گرم کردم ناگهان با اسلحه گلوله ای به سرش شلیک کردم تا طلاهایش را سرقت کنم. وقتی من از آن مکان خارج شدم، بستگان آن زن متوجه شدند و او را به بیمارستان بردند. من فکر نمی کردم دستگیر شوم ولی با نجات آن زن از مرگ، اطرافیانش مرا شناسایی کردند و چند روز بعد بازداشت شدم.

با اعترافات صریح متهم در بازسازی صحنه قتل، کارآگاه محمدی توضیحاتی را درباره چگونگی دستگیری متهم و خلاصه ای از پرونده، در برابر دوربین قوه قضاییه ارائه کرد و گفت: پس از کشف جسد زن جوان در اطراف جاده شترک که دچار فساد نعشی شدیدی شده بود، این جسد به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد که وی با گلوله به قتل رسیده است. پس از گذشت چند ماه از تحقیقات، متوجه شدیم که اسلحه کلت کشف شده از متهمی که در زندان به سر می برد با اسلحه ای که زن جوان با آن به قتل رسیده است مطابقت دارد بنابراین با راهنمایی و دستورات ویژه قاضی اسماعیل شاکر، متهم از زندان احضار شد و مورد بازجویی قرارگرفت که در نهایت به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.