عامل کشتار شیعیان مصر غضب وهابیت و صهیونیست‌ها از بیداری اسلامی است

۰۵ تیرماه ۱۳،

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد؛

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد با صدور بیانیه‌ای کشتار وحشیانه شیعیان در مصر را محکوم کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد با صدور بیانیه‌ای کشتار وحشیانه شیعیان در مصر را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

 کشتار ظالمانه و ددمنشانه پنج تن از برادران مسلمان و هم مذهبمان در کشور مصر، یقینا نه تنها حلاوت ولادت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به کام شیعیان سراسر جهان، تلخ کرد که مطمئنا اتفاقی دردآور و جراحت‌بار بر قلب این امام همام نیز بود.

بیداری اسلامی در کشورهای منطقه که به لطف روشنگری اسلام و راهنمایی کشورهای شیعه نشینی چون ایران و در سایه لطف الهی و «حجته علی خلقه» (مهدی صاحب الزمان) در حال شکل‌گیری است و مراحل ابتدایی خود را پشت سر گذاشته است و اکنون زمان باردهی آن است، بی‌شک مورد غضب وهابیت و صهیونیست خونخوار قرار گرفته است.

تماشای پیشروی منطقی و برحق اسلام و تشیع نه تنها در بین کشورهای منطقه بلکه در سراسر جهان و محبوبیتی که این دین الهی به واسطه چراغ‌های راهی چون چهارده معصوم (ع) و به طور کلی‌تر، پیامبران الهی در طول تاریخ پیدا کرده است، قطع به یقین از سوی کفار صدر اسلام که امروزه در قالب وهابیون افراطی و گرایش‌هایی از صهیونیستها و سلفی‌های تندرو که بویی از خداوند و ایمان به اصول اولیه تمام ادیان الهی هم نبرده‌اند، قابل پذیرش نیست.

شهادت پنج تن از برادران شیعه خود در مصر را به خدمت ولی‌عصر (ارواحناله‌الفدا) و سپس به تمامی مسلمانان سراسر جهان تسلیت عرض می‌نماییم و در وهله دوم این امر را محکوم می‌کنیم.

گوش به فرمان ولی امر مسلمین سراسر جهان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله) آماده‌ایم جان خود را در مسیر اعتلای پرچم اسلام و بازپس‌گیری انتقام خون برادران شهیدمان فدا کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.