عبادی‌پور از شرایط تیم ملی والیبال انتقاد کرد

کاپیتان تیم ملی والیبال از شرایط تیم ملی انتقاد کرد و گفت در یک سال اخیر اوضاع بدتر شده است.

عبادی‌پور از شرایط تیم ملی والیبال انتقاد کرد

به گزارش ممتاز نیوز، میلاد عبادی‌پور در آخرین تمرین تیم ملی والیبال پیش از اعزام به قهرمانی جهان در مورد اهدای کاپیتانی تیم ملی به محمد موسوی گفت: به نظرم در تیم ملی چنین چیزها نباید مطرح شود. موسوی پیشکسوت و بزرگ ماست و بیشتر از همه ما تجربه دارد. به نظر من شایسته کاپیتانی هم بود.

او در مورد وضعیت تمرینات تیم ملی گفت: تا اینجای کارخوب بود. در لیگ ملت‌ها مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما  قهرمانی جهان فرق می کند. تا الان همه چیز خوب پیش رفته است. ‌امیدوارم همه چیز مثل لیگ ملت‌ها خوب پیش برود.

او در واکنش به صحبت‌های موسوی در مورد امکانات ضعیف فدراسیون گفت: ما هیچ‌ موقع از امکانات فدراسیون صحبت نکرده‌ایم چون هیچ موقع کامل نبوده است. هر چیزی که موسوی گفته درست است. من شرایط بازیکنان را خوب اعلام کردم و با شرایط فدراسیون کاری ندارم. ما دوماه از خانواده دور بودیم که تهش ۱۸ میلیون پاداش بگیریم. اگر همین را نمی‌دادند بهتر بود. من از طرف خودم و بازیکنان می‌گویم‌ شخصیت ما این نیست که دو ماه دوری و زحمت را اینگونه جواب بدهند.

عبادی‌پور ادامه داد: از سال ۲۰۲۲ در لیگ ملت‌ها بازی می‌کنیم. یک قران نگرفته‌ایم. ما در ایتالیا جلسه ای با مسئولان FIVB  داشتیم و گفتیم اما آنها فاکتور آوردند و گفتند این پول را به فدراسیون داده‌ایم. نمی‌دانم فدراسیون گرفته یا نه اما این پول حق بازیکنان است. اتاق پزشکی ما را ببینید. یک دستگاه لیزر داریم که برای ۱۵ سال پیش است، حتی یک اتاق پزشکی هم نداریم. تا سال گذشته هزینه مکمل‌ها را خودمان می‌دادیم و فدراسیون فقط ۳۵۰ دلار پول توجیبی می‌داد یعنی از جیب خودمان  بیشتر می‌دادیم اما تا به حال اینها را نگفته‌ایم.

او با بیان اینکه شرایط در یکسال اخیر بدتر شده است، ادامه داد: ما چند بار اعلام کردیم فقط و فقط به عشق مردم اینجا هستیم، چون می‌دیدم که بابت برد و باخت ما ناراحت و خوشحال می‌شوند. روحیه خوبی به ما می‌دادند تا با جنگندگی بیشتری وارد مسابقات شویم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.