عباسی: با شعار همت، امید و اقتدار راهی المپیک می شویم/به محض برگشت از المپیک، جوایز ورزشکاران پرداخت می شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان ما با تمام توان در المپیک لندن حضور خواهند یافت و با شعار همت، امید و اقتدار راهی این مسابقات می شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد عباسی در مراسم بدرقه قهرمانان المپیکی ضمن خیر مقدم به حاضران در مراسم گفت: افتخار میکنم که چنینقهرمانانی در المپیک لندن حضور می یابند، اینها همگی فرزندان ایران اسلامی هستند و برای موفقیت در این میدان بزرگ تلاش کرده اند، امیدواریم بتوانیم بهترین نتایج را در المپیک لندن بدست آوریم.

وی در مورد حضور سرزده رئیس جمهور در این مراسم خاطر نشان کرد: حضور محمود احمدی نژاد در این مراسم نشان داد که یک ملت پشت این ورزشکاران است، ما نیز با شعار همت، امید و اقتدار راهی ایم مسابقات می شویم و امیدوارم بتوانیم با اتحاد و اقتدار کامل در این میدان حضور یافته و بهترین عملکرد را در آنجا به نمایش بگذاریم.

عباسی در مورد پاداش مدال آوران المپیک افزود: به محض بازگشت از المپیک جوایز و پاداش مدال آوران المپیک پرداخت می شود و سعی می کنیم تاخیری در این امر صورت نگیرد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد پیشکسوتان ورزش نیز گفت: از این قشر ورزش حمایت ویژه ای می کنیم، صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان فعال تر از گذشته به کار خود ادامه می دهد تا این عزیزان از حقوق ثابتی برخوردار باشند، همچنین ورزشکاران و پیشکسوتان بیمه تکمیلی می شوند، امیدواریم با حضور رئیس جمهور در این جمع بتوانیم اقدامات مثبتی در خصوص مسائل استخدامی پیشکسوتان ورزش انجام دهیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.