عباس‌زاده بهتـرین خرید درخشان!

گردآوری توسط گروه ورزش سایت خبری ممتاز نیوز

در بازار نقل و انتقالات نیم‌فصل

عباس‌زاده بهتـرین خرید درخشان!

پنجشنبه ۱۱ دی ۰

فوتبال ایران > لیگ برتر – شاید اگر لیست مازاد پرسپولیس رسانه‌ای نمی‌شد، توقعات برای خریدهای نیم‌فصل کمی پایین می‌آمد اما وقتی نیلسون، میثم حسینی، محمد عباس‌زاده و… را در این لیست دیدیم، تصور می‌کردیم به جای آنها بازیکنانی درجه یک و ستاره به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد غافل از آن که… کمتر پیش می‌آید یک مربی زیرک قبل از اطمینان از خریدهای خود بیاید و فهرست بازیکنان مازاد را در اختیار باشگاه گذاشته و رسانه‌ای کند اما این اتفاق برای حمید درخشان افتاد.

سرمربی پرسپولیس به تصور آن که می‌تواند میثم مجیدی را از استقلال خوزستان، ایوب کلانتری از صبای قم، اکبر صادقی از پدیده و مهاجم خارجی گلزن و کارنامه‌دار استخدام کند، عذر چند بازیکن خود را خواست ولی دیری نپایید که متوجه شد از این خبرها هم نیست! حمید درخشان خیلی زود متوجه شد در غیاب حمیدرضا سیاسی که در بازداشت به سر می‌برد و با وجود هیأت مدیره فعلی قادر نخواهد بود در نیم فصل برای خرید بازیکن با سپاهان، استقلال و … رقابت کند. برهمین اساس تصمیم گرفت حرف خود را پس بگیرد.

او به محمد عباس‌زاده دستور بازگشت داد آن هم در حالی که هفته‌ها قبل از اتمام نیم فصل اول در جمع نزدیکانش از جدایی حتمی این مهاجم شمالی حرف می‌زد. درخشان حتی محمد عباس‌زاده جوان را در لیست مازاد قرار داد و صبای قم هم مشتری این بازیکن شد اما در نهایت از کرده خود پشیمان گشت! به هر حال هر چه نباشد محمد عباس‌زاده پدیده فصل گذشته است و در قیاس با ژوزه تادئوی به اصطلاح برزیلی آن هم با ۷، ۸ کیلو اضافه وزن می‌تواند برای پرسپولیس مؤثرتر باشد!

بدین روی به ما حق بدهید که در بازار نقل و انتقالات نیم فصل همین بازگشت محمد عباس‌زاده را بهترین خرید حمید درخشان لقب بدهیم. البته تا نظر سرمربی پرسپولیس چه باشد؟! گفتنی است پرسپولیس تاکنون توانسته رضا خالقی‌فر، ژوزه تادئو، مسعود همامی، بابک حاتمی و علی علیپور را در نیم‌فصل جذب کرده است.

RSS
منبع: روزنامه خبر ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.