عباس آقا کوچکی: هدف ما قهرمانی در بسکتبال سه نفره آسیا است

۲۱اردیبهشت،

447-4.jpg

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره آسیا هدف شاگردانش را در قهرمانی آسیا قهرمانی می‌داند.

عباس آقا‌کوچکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ شرایط تیم ملی سه نفره ایران در قهرمانی آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر صبح دیروز استراحت کردیم و سپس کمی تمرین شوت کردیم. بامداد امروز نیز راهی شده‌ایم و شرایط ملی‌پوشان مناسب است و با وضعیت خوبی راهی قطر شده‌ایم. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد رقابت‌های سه نفره به خوبی تمرین ‌کرده‌ایم . با توجه به نیازهایمان نفرات را انتخاب کردیم و امیدوارم این چهار ملی‌پوش نیز به بهترین شکل در دوحه رقابت کنند.

سرمربی تیم ملی سه نفره ایران با بیان این مطلب که هدف قهرمانی است، گفت: بسکتبال سه نفره شرایط منحصر به فردی دارد. با تمام این شرایط هدف ما قهرمانی است. از تیم‌های حریف شناخت داریم. شرقی‌ها که سریع بازی می‌کنند و غربی‌ها نیز بسکتبال خاص خود را دارند. قطر دو بازیکن آمریکایی تبعه کرده که این موضوع نشان می‌دهد حریفان با قدرت خوبی در مسابقات شرکت می‌کنند. در هر حال بچه‌ها با قوانین بازی نیز آشنا شده‌اند و وضعیت مناسبی دارند.

آقا‌کوچکی در پاسخ به این سوال که قبول دارید در مرحله گروهی کارتان آسان است؟ بیان کرد: از نظر اسم و رسم بله. اما چیزی قابل پیش‌بینی نیست. ملی‌پوشان ما آماده‌اند تا با قدرت برابر حریفان مبارزه کنند. توجه کنید بسکتبال سه نفره خاص است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. باید ملی‌پوشان به خوبی مهارت‌هایشان را به کار گیرند و تمرکز داشته باشند.

به گزارش ایسنا، اولین دوره رقابت‌های سه نفره قهرمانی آسیا که انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ مسکو است بیست و پنجم و بیست و ششم در دوحه قطر برگزار می‌شود. ایران در گروه B با هند، ترکمنستان و اندونزی هم گروه است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.