عباس ترابیان: بازیکنان باید خودشان را جمع و جور نمایند/ اعتراض به داوری فایده ندارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

1864007_big-lnd.jpg

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه دیدار های مرحله حذفی جام جهانی سخت تر است افزود: بازیکنان دیگر باید خودشان را جمع و جور نمایند و هیچ حریفی را در این مرحله ساده نگیرند.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا درباره پیروزی ۴ بر ۳ فوتبال ایران برابر پاناما و راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی بیان نمود: بازی سخت، فیزیکی و طاقت‌فرسایی داشتیم. بازیکنان حریف با دعوا و جنجال و داد و فریاد می‌خواستند تمرکز ما را به هم بزنند، اما بازیکنان با همه سختی‌ها بازی را خوب اداره نمودند و در نهایت پیروز شدیم.

وی ادامه داد: آنها با هدف خاص این کارها را می‌کردند، چون می‌دانستند از لحاظ تکنیکی به ایران نمی‌رسند و به دنبال این بودند تا با جنجال و ایجاد رعب و وحشت تمرکز را از ما بگیرند. آنها چون می‌دانستند حریف ایران نمی‌شوند، می‌خواستند برای ماندنشان در مسابقات اعصابمان را به هم بریزند.

ترابیان ادامه داد: بازیکنان پاناما از رختکن کارهای عجیب و غریبشان را آغاز نمودند و همه از این کارها تعجب نموده بودند. آنها در کنار ما می‌ایستادند و عربده می‌کشیدند تا جو را عوض نمایند. این کارشان را از همان اول آغاز نمودند. در جریان بازی هم داور هیچ توجهی به این حرکات نداشت و در مجموع قضاوت ضعیفی داشت. قضاوت همه بازی‌ها در این دوره نسبت به سطح فوتسال جهان پایین است. اعتراضی هم نمی‌توانیم بکنیم، چون فایده‌ای ندارد و کاری نمی‌توان نمود. هیچ حرفی در اینجا پیش نمی رود و اگر اعتراض کنیم، مسوولان برگزاری بازی‌ها به ما حساس می‌شوند. بیشتر داورهای این رقابت‌ها از آمریکای جنوبی می باشند.

سرپرست تیم ملی فوتسال همچنین درباره وضعیت مصطفی طیبی که دچار مصدومیت شده و به بیمارستان انتقال داده شد، به ایسنا گفت: خوشبختانه دکتر رضایی در همان لحظه مصدومیت با کارهایی که روی بینی طیبی انجام داد، اوضاع را روبه راه نمود و این بازیکن در حال حاضر در بیمارستان به سر می‌برد و قرار است از بینی او عکس بگیرند تا اگر مو برداشته باشد بینی‌اش را گچ بگیرند یا ماسک بگذارند اما امیدوارم که مشکل خاصی برای طیبی به وجود نیامده باشد و او بتواند در بازی بعدی تیم ملی را همراهی کند.

رییس کمیته فوتسال همچنین درباره حریف بعدی ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی که به احتمال فراوان گواتمالا خواهد بود، توضیح داد: گواتمالا تیمی است که فوتسال را مدرن و بهتر بازی می نماید. این سبب می‌شود که کار ما ساده‌تر باشد. البته این را هم باید در نظر بگیریم که بازی‌های مرحله حذفی با گروهی تفاوت بسیاری دارد و بازیکنان دیگر در این مرحله باید خودشان را جمع‌و جور نمایند و هیچ حریفی را ساده نگیرند.

ترابیان در ادامه با اشاره به اینکه حمید احمدی به سبب دو اخطاره بودن نمی‌تواند در بازی بعدی برای ایران به میدان برود، افزود: برای بازی مرحله حذفی هیچ مشکل دیگری نداریم و اگر طیبی هم به تیم برسد، برابر گواتمالا با قدرت ظاهر خواهیم شد.

ترابیان در پایان نیز در پاسخ به این پرسش که ملی‌پوشان چه وقتی می‌توانند با رسانه‌ها مصاحبه نمایند، به ایسنا گفت: فعلا جو را مناسب نمی بینم و تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد. باید بازی بعدی هم انجام شود و آن موقع ممکن است اجازه دهیم تعدادی از بازیکنان با رسانه‌ها مصاحبه نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.