عباس: رایزنی‌ها برای تشکیل دولت تازه فلسطین را آغاز می‌کنم

۳۰م دیماه ،

1.youm.jpg

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، بعد از آغاز به کار کمیته مرکزی انتخابات در نوار غزه، رایزنی‌ها برای تشکیل دولت تازه فلسطین را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه الجزایری النهار الجدید، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز پنجشنبه در سخنرانی خود در رام‌الله به مناسبت میلاد پیامبر (ص) اعلام کرد: آشتی ملی از اولین لحظه انقلاب فلسطین هدف اصلی بوده بوده و ما همچنان در تلاشیم تا آن را محقق سازیم.

محمود عباس خاطر نشان کرد: رهبران فلسطینی برای بازپس‌گیری حقوق مشروع فلسطینیان سیاست‌های خردمندانه و حکیمانه‌ای در پییش گرفته‌اند.

وی در ادامه افزود: ما افتخار می‌کنیم که جنگ حقوقی و دیپلماتیک برای منزوی ساختن سیاست‌های اسرائیل و دستیابی به حقوق قانونی‌مان به پا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه صرف محکوم کردن سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین و مقدسات آنها مورد پذیرش نیست، ابراز امیدواری کرد که رهبران عرب در حمایت از مردم فلسطین و حل و فصل بحران مالی تشکیلات خودگردان از عربستان الگو بگیرند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: رهبران عربی راهکاری استراتژیک برای دفاع از قدس تدوین کردند و مبالغی را برای حمایت از پایداری مردم آن اختصاص دادند، اما تاکنون از این کمک‌ها چیزی به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.