عبدالله ویسی:اگر بازیکنانم به داور توهین کرده اند معذرت می خواهم /وقت تلف کردن در مرام ما نیست

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی استقلال خوزستان می گوید که حتی تکل کردن را هم برای بازیکنانش ممنوع کرده چه برسد که آنها بخواهند وقت تلف کنند.

به گزارش ممتاز؛عبدالله ویسی پس از تساوی تیمش مقابل مس کرمان گفت:«بازی سختی بود و از قبل این را می دانستیم.ما از حریف یک گل پیش بودیم و می توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما از زمانی که ده نفره شدیم فشار بسیاری روی تیم ما وارد شد.»
سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به اعتراض هواداران مس که می گفتند استقلالی ها وقت تل می کنند این واکنش را نشان داد:«در مرام ما از این خبرها نیست.من تکل زدن راهم ممنوع کرده ام چه برسد به اینکه بخواهیم وقت کشی کنیم.بازیکنان من واقعا مصدوم بودند و هیچ کس تمارض نمی کرد.»»
او در واکنش بهاخراج مدافع اهل مالی تیمش، هم گفت:«این بازیکن تازه از آفریقا به ایران آمده و چون در آنجا به سختی کارت می دهند هنوز به شرایط عادت نکرده است.البته باید سعی کند که کمتر خطا کند.»
ویسی در پایان و در پاسخ به سوالی دربارهٔ اعتراض بازیکنان تیمش به داور در پایان این دیدار که منجر به کارت گرفتن چند نفر از آنها شد، گفت:« بعضی مسائل در شرایط بازی اتفاق می‌افتد. به هرحال بازیکن گاهی عصبی می‌شود و خون به مغزش نمی رسد. من دقیقا نمی دانم چه شده اما اگر توهینی صورت گرفته، بابت آن معذرت می خواهم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.