عبدی: باید به پیروزی می‌رسیدیم

۱۹ام بهمن ،

 بهادر عبدی پس از شکست یک بر صفر راه‌آهن مقابل استقلال گفت: استقلال یکی از بهترین خط دفاع‌های لیگ را دارد اما متاسفانه اشتباهات فردی گریبان ما را گرفته است. در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و حتی تساوی نیز حق ما نبود و باید به پیروزی می‌رسیدیم. فقط از چیزی که تعجب می‌کنم این است که چرا دو بازی ما مقابل استقلال و پرسپولیس را یک داور قضاوت می‌کند.

وی در مورد اینکه علی دایی نیز به شدت به قضاوت داور اعتراض داشت خاطرنشان کرد: آقای دایی از بیرون تمرکز بیشتری داشتند و حتما صحنه‌ها را دقیق‌تر دیدند. سوال من این است که چرا بازی ما مقابل پرسپولیس و استقلال را یک داور قضاوت می کند؟

هافبک راه آهن تاکید کرد: اکثر صحنه‌هایی را که برای استقلال و پرسپولیس خطا نمی‌گیرند برای ما سوت می‌زنند. عین این اتفاقات سر من آمده است. تالبته مطمئنم این اشتباهات سهوی است. هر دو نیمه زمان حمله ما سوت پایان بازی زده شد. ۱۰ خطا علیه تیم ما را ادامه بازی دادند. راه‌آهن تماشاگر ندارد و شاید به خاطر این خیلی راحت از صحنه‌ها می‌گذرند.

عبدی تاکید کرد: نمی‌گویم از عمد این اتفاقات می‌افتد یا داوران پول می‌گیرند. ما داوران بسیار پاکی داریم اما چون تیم ما تماشاگر ندارد خیلی از قضاوت‌ها علیه ماست و توجهی نمی‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.