عبدی:ملوان را مقابل چشم هواداران می بریم

۲۴م اسفند ،

مهاجم تیم فوتبال راه آهن گفت: پیروزی در انزلی کار راحتی نیست اما می خواهیم ملوان را در خانه اش و جلوی چشم هوادارانش ببریم.

بهادر عبدی  در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: خدا را شکر در ۲ بازی اخیر نتایج خوبی گرفتیم و شرایط بهتری نسبت به هفته های قبل داریم.

متأسفانه تیم ما در بحران بود اما با توجه به پیروزی هایی که به دست آوردیم، شرایط خوبی داریم و با یک روحیه خوب به مصاف ملوان می رویم. پیروزی در انزلی بسیار سخت است و اصلا کار راحتی نیست اما می خواهیم جلوی چشم هواداران ملوان این تیم را ببریم.

وی افزود: ملوان تیم ریشه دار و بزرگی است و هواداران بسیاری دارد. آنها هم در حال حاضر نیاز به امتیاز دارند و می خواهند خودشان را در جدول بالا بکشند اما تیم ما برای پیروزی در این بازی انگیزه بالایی دارد و تلاش می کنیم تا در انزلی ۳ امتیاز این بازی خارج از خانه را بگیریم و با روحیه ای خوب به تعطیلات نوروزی برویم.

عبدی در پایان گفت: ورزشگاه تختی انزلی جو خاصی دارد چون ملوان هواداران پرشوری دارد اما به این مسایل توجهی نداریم و سعی می کنیم با ارائه یک بازی خوب،‌۳ امتیاز این دیدار را بگیریم. بازیکنان ما در چنین شرایطی بازی کرده اند و مشکل خاصی پیش نخواهد آمد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.