عبد ربه هادی یمن را به آمریکایی ها بخشیده است/ مزدوران را اخراج می کنیم!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه عربی پرس ، “عبدالمالک الحوثی” گفت : ما اظهارات “عبد ربه هادی منصور” رئیس جمهوری یمن درباره موافقت با حملات هواپیماهای بدون سرنشین در یمن را محکوم می کنیم.

وی افزود: این اظهارات وقیحانه به مفهوم واگذاری ملت و کشور به اشغالگران آمریکایی و مجال دادن به آنها برای انجام هر فعالیتی است.

الحوثی گفت : این اظهارات هادی در آمریکا دهن کجی به ملت یمن و خدمت به اشغالگران آمریکایی و بهانه دادن به آمریکایی ها برای ارتکاب هر جنایتی علیه مردم یمن است.

رهبر گروه الحوثی یمن افزود: این اظهارات رئیس جمهوری یمن به نفع انقلاب مردمی و خواست آن برای حاکمیت مستقل و رهایی از قیمومیت آمریکایی ها نیست.

رهبر گروه الحوثی بر پایبندی به گزینه انقلاب تا پایان دادن به هیمنه اشغالگران آمریکایی و خروج آنها از این کشور و نیز اخراج کسانی که یمن را به آمریکایی ها بخشیده اند تا آنها نیز آن را به افغانستان جدید تبدیل کنند، تاکید کرد.

از سوی دیگر روزنامه الحیات به نقل از منابع محلی یمنی گزارش داد: دراثر انفجار یک بمب خوشه ای در منطقه مودیه در استان ابین در جنوب یمن ۶ نفر زخمی شدند که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

این منابع افزودند: گروهی از جوانان یمنی، این بمب را در منطقه المعجله که هنوز القاعده در آن فعال است یافتند و آن را به بازار منطقه مودیه انتقال دادند که در این هنگام منفجر شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.