عجب حرامزاده‌ای… مثل همۀ آمریکایی‌ها/ پترائوس را باید سنگسار کرد

۲۷ آبان ،

مقام ارشد طالبان با شنیدن نام ژنرال پترائوس و رسوایی جنسی او، می گوید:

یکی از مسئولان طالبان هنگام مصاحبه‌ای جدی با خبرگزاری فرانسه، با شنیدن نام ژنرال پترائوس به خنده افتاد و گفت اگر او پشتون بود، به خاطر اعمالش همراه با معشوقه‌اش سنگسار می‌شد. از نظر او، در دنیای غرب آزادی جنسی سبب شده که هیچکس به سکس توجهی نداشته باشد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از مسئولان طالبان هنگام مصاحبه‌ای جدی با خبرگزاری فرانسه، با شنیدن نام ژنرال پترائوس به خنده افتاد و گفت اگر او پشتون بود، به خاطر اعمالش همراه با معشوقه‌اش سنگسار می‌شد. از نظر او، در دنیای غرب آزادی جنسی سبب شده که هیچکس به سکس توجهی نداشته باشد.

 به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ خبرگزاری فرانسه موفق شده است که در شمال غرب پاکستان با یکی از بلندپایگان طالبان افغانستان که نام برده نشده، مصاحبه کند.

خبرنگار این خبرگزاری می‌نویسد که در طول مصاحبه، طالب افغان جدیت و چهرۀ عبوس خود را حفظ کرد، اما به محض این که نام ژنرال پترائوس برده شد، نتوانست جلو خنده خود را بگیرد و در میان قهقه‌ای از ته دل گفت: “عجب حرامزاده‌ای… مثل همۀ آمریکایی‌ها”…
 ژنرال دیوید پترائوس که پس از خدمات نظامی درخشان در عراق و افغانستان، به ریاست سازمان سیا رسید، ناچار شد به دنبال برملا شدن رابطه‌اش با زندگی‌نامه نویس خود، خانم پائولا برادول، استعفا دهد.
باید گفت که در ایالات متحده آمریکا، روابط جنسی نامشروع، بخصوص در مورد کسانی که مسئولیت های بزرگ سیاسی دارند، بسیار ناپسند تلقی می‌شود.

ژنرال پترائوس در افغانستان ضربات بسیار کاری به طالبان وارد کرد. به همین سبب، ظاهراً فرد مصاحبه‌شونده به خوبی وی را می‌شناخته است. او به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: “اگر پترائوس پشتون بود، به خاطر کاری که کرده، به دست خانوادۀ خود به ضرب گلوله اعدام می‌شد”.
او می‌افزاید که بر اساس شرع اسلام باید حتی پترائوس و معشوقۀ وی را سنگسار کرد.

 تا سال ٢٠٠١ و تا وقت سقوط حکومت طالبان، اعدام و سنگسار در افغانستان به اتهام “زنا” رایج بود. اما حتی بعد از سقوط حکومت نیز طالبان به چنین اعمالی دست زدند. به عنوان مثال، دو سال پیش، در یکی از روستاهای افغانستان، گروهی از طالبان زوج جوانی را به اتهام روابط نامشروع سنگسار کردند.

 خبرگزاری فرانسه می‌نویسد که عضو بلندپایۀ طالبان که مصاحبه را پذیرفته بود، در پایان با اشاره به موقعیت پترائوس که رابطۀ پنهانی‌اش با زنی دیگر، بعد از ٣٧ سال زندگی زناشویی برملا شد، گفت: “آمریکایی‌ها و غربی‌ها به این نوع رفتارها عادت دارند و در جوامعی زندگی می‌کنند که سکس آن قدر آزاد است که دیگر هیچکس توجهی به آن ندارد”…
 خبرنگار خبرگزاری فرانسه می‌افزاید: “مسئول طالبان، بعد از گریز به موضوع پتراوس و خنده و شوخی، به حالت عبوس و جدی خود بازگشت و گفت: “ما باید به فکر کار و مأموریت خودمان باشیم”…


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.