عدالت حکم می‌کند شرایط مسکن مهر داخل تهران با اطراف آن فرق داشته باشد

وزیر راه و شهرسازی:

نیکزاد گفت: شرایط مسکن ویژه در تهران شرایط و امکان مناسبی است برای خانه‌دار شدن قشر متوسط جامعه و دولت هم همکاری لازم را درباره زمان و فرصت ثبت نام انجام خواهد داد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، نیکزاد وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که دولت برای خانه دار کردن مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد، گفت: شرایط مسکن ویژه در تهران شرایط و امکان مناسبی است برای خانه‌دار شدن قشر متوسط جامعه و دولت هم همکاری لازم را درباره زمان و فرصت ثبت نام انجام خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام پس از پایان زمان تمدید در صورت وجود متقاضی مجددا تمدید خواهد شد تا تمام کسانی که قصد استفاده از امکانات موجود را دارند، ثبت نام کنند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در اطراف تهران با شرایط سهل و آسان مسکن مهر ۹۹ ساله ساخته شد که متقاضیان در پرند با آورده ۵ تا ۱۰ میلیون تومان و در پردیس حدود ۱۵ میلیون تومان صاحب خانه شدند اما با توجه به شرایط موجود شهر تهران و محدودیت زمین دولتی محاسبه قیمت آن متفاوت خواهد بود.

نیکزاد یادآور شد: در مسکن ویژه تهران بهای تمام شده ساخت و ۳۰ درصد قیمت زمین به‌صورت نقدی از متقاضیان اخذ می‌شود و ۷۰ درصد مابقی زمین به‌صورت اقساط بلند مدت و کمتر از یک میلیون تومان دریافت خواهد شد که با شرایط مسکن مهر خارج از تهران متفاوت است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.