عدم‌احراز صلاحیت رفسنجانی با کهولت سن عین عدالت است/ رفسنجانی توانایی اداره کشور را ندارد

۳۰اردیبهشت،

عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید، هاشمی رفسنجانی توانایی اداره کشور را ندارد و صلاحیتش رد است، این موضوع هم ربطی به نظام ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، در خصوص بعضی اظهارنظرها دربارهٔ ردّصلاحیت‌شدن بعضی کاندیداها گفت: هرکس که بگوید که اصل نظام زیر سؤال می‌رود، حرف بی‌جایی زده است؛ هرکس  این حرف را زده، بی‌سواد است. هاشمی را به انقلاب چه‌کار است؟

وی با بیان اینکه: “باید تا فردا منتظر بمانیم و ببینیم شورای نگهبان چه‌کسی را تأیید کرده است”، اظهار داشت: آقای هاشمی اکنون دو پوئن منفی کهولت سن و همکاری و همسویی با فتنه‌گران را در پرونده دارد؛ هاشمی نمی‌تواند هرروزی با کابینه‌اش به یک استان برود و به داد مردم برسد.

شجونی در ادامه تأکید کرد: هاشمی توانایی اداره کشور را ندارد و صلاحیتش رد است، این موضوع هم ربطی به نظام ندارد که بگوییم نظام زیر سؤال رفته است؛ البته عدم‌احراز صلاحیت وی با توجه به کهولت سن نه‌تنها نشانه بی‌عدالتی نظام نیست، بلکه عین عدالت، سلامت و عمل به قانون در نظام جمهوری اسلامی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه بعضی عملکرد بعضی کاندیداها، آمریکایی‌ است، خاطرنشان کرد: زمان حضرت امام(ره) هم هاشمی رفسنجانی، مک فارلین را به کشور آورد الآن هم که آمریکا در جنبش وال استریت مانده است و بیش از ۱۰۰ بانکش ورشکست شده و تمام هدفش مسلمان و شیعه‌کشی است، هاشمی طرفدار آمریکا است.

وی ادامه داد: رابطه با آمریکا چه سودی دارد؟ هاشمی می‌خواهد با کدام آمریکا سازش کند؟ با آمریکای ورشکسته؟ امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری این رابطه را قبول ندارند.

شجونی افزود: هاشمی اگر صلاح خودش را می‌داند، باید از انتخابات انصراف دهد. هاشمی و مشایی مانند هم می باشند و هر دو کشور را تحویل آمریکا می‌دهند. ان‌شا‌ءالله شورای نگهبان تصمیم درستی خواهد گرفت.

عضو جامعه روحانیت مبارز دربارهٔ اظهارنظر علی مطهری مبنی بر احتمال صدور حکم حکومتی از سوی رهبر انقلاب در صورت عدم‌تأیید صلاحیت هاشمی رفسنجانی گفت: اصلاً سؤال کردن از علی مطهری مصلحت نیست. ایشان هیچ اطلاعی ندارد و بی‌جهت می‌گوید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.