عدم ارسال دعوتنامه رسمی وزیر کشور به دبیرکل حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی گفت: دعوت وزارت کشور از احزاب سیاسی به منظور برگزاری نشست به صورت تلفنی از حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی صورت گرفته و تا کنون دعوتنامه رسمی به ما ارسال نشده، لذا از مفاد جلسه هیچ اطلاعی در اختیار نداریم.

“نعمت‌الله حکیم” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دعوت وزارت کشور از احزاب و گروه‌های سیاسی به منظور برگزاری نشست با وزیر اظهار داشت: این دعوت به صورت تلفنی از حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی صورت گرفته و تاکنون دعوتنامه رسمی به ما ارسال نشده است لذا از مفاد جلسه هیچ اطلاعی در اختیار نداریم.  
 
دبیرکل حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی با اشاره به رویه دولت یازدهم برای فعالیت احزاب سیاسی در کشور گفت: تقویت احزاب و ارائه برنامه‌های مختلف از سوی وزارت کشور از جمله موضوعاتی است که باید برای تحقق آن‌ها منتظر ماند.  
 
وی به مشکلات کنونی احزاب در انجام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: تامین هزینه‌های مالی، چگونگی نگاه احزاب به انتخابات آینده و فعالیت برخی از احزابی که مجوز قانونی ندارند اما در حال فعالیت‌ هستند، از جمله موضوعاتی است که قطعا باید در دیدار با وزیر کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.  
 
حکیم اضافه کرد: متاسفانه در زمان انتخابات، جبهه‌های نوظهوری تشکیل و به فعالیت‌های سازمان‌یافته حزبی خلل وارد می‌کنند که این مسئله باید با انجام کارهای کارشناسی مرتفع شود.  
 
دبیرکل حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن نگاه دولت تدبیر و امید به جایگاه احزاب جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات و جلوگیری از انحرافات جامعه باید در این مسیر با تلاش‌های گسترده گام‌های اساسی برداریم که قطعا برگزاری چنین نشست‌هایی برای رسیدن به اهداف کمک خواهد کرد.  
 
انتهای پیام/  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.