عدم تعهد دانشگاه نسبت به تامین خوابگاه دانشجویی

۲۸م آذر ،

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی گفت: دانشجویان زمان ثبت‌نام دقت داشته باشند که دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تعهدی در خصوص تامین خوابگاه ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان شرقی، محمد امین فرد در جمع خبرنگاران افزود: بیش از ۸۰ درصد از دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بومی می باشند و تمام تلاش خود را برای اسکان دیگر دانشجویان انجام می دهیم ولی خوابگاه احداثی و ملکی در اختیار دانشگاه وجود ندارد.

امین‌فرد افزود: ۴۵ مرکز علمی کاربردی در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۷ مرکز فعال بوده و بیش از ۲۰ هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل می باشند.

وی از اجرایی شدن نظام فناوری آموزشی در مراکز علمی کاربردی استان از مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: ۶۰ درصد آموزش‌های دوره کاردانی و کارشناسی در محیط های کار واقعی انجام می گردد.

وی با اشاره به به کاربردی بودن اغلب رشته های این دانشگاه گفت:۷۰درصد حوزه فعالیت این دانشگاه در مقطع کاردانی بوده و برای پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تعریف کردن پروژه پژوهشی قبل از پذیرش الزامی است و ظرفیت ایجاد شده نیز بر اساس پژوهش‌ ها تعریف می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با تاکید بر امر پژوهش در این دانشگاه ها گفت: تا کنون ۵۰ مورد ثبت اختراع در دانشگاه علمی کاربردی استان به ثبت رسیده و در طول سال قبل نیز ۱۲ طرح کسب و کار در مراکز استان به مرحله اجرا رسیده است .

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.