عدم حضور اصلاح‌طلبان رقابت را میان اصولگرایان زیاد می‌کند

حجت‌الاسلام رسایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: عدم حضور اصلاح‌طلبان رقابت را در درون اصولگرایان زیاد می‌کند و رقابت برای پیدا کردن فردی اصلح صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا رسایی عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در مورد حمایت اصلاح طلبان از یک گزینه اصولگرا گفت : اصلاح‌طلبان بدنه اجتماعی خود را از دست داده‌اند و گزینه‌ای برای جمع کردن این بدنه اجتماعی ندارند لذا به همین دلیل به دنبال حمایت از کسانی هستند که تابلوی اصولگرایی دارند و با آنها همراه‌تر هستند.

وی در ادامه افزود: از نظر من اصلاح‌طلبی رایج در زمان کنونی از لحاظ مبانی فکری دچار مشکل است و فردی که مورد حمایت آنها قرار میگرد هم ، قطعا به لحاظ فکری به آنها نزدیک است به همین دلیل من معتقدم این برای کاندیدای مورد حمایت آنها یک امر منفی محسوب می شود.

حجت‌الاسلام رسایی در پایان خاطر نشان کرد: عدم حضور اصلاح‌طلبان رقابت را در درون اصولگرایان زیاد می‌کند لذا این یک امر طبیعی و بسیار خوب است زیرا رقابت برای پیدا کردن اصلح است و اینکه باید توجه داشته باشیم که رقابت باید همیشه در درون خانواده یک نظام باشد نه اینکه بین کسانی که این نظام را قبول دارند و آنها که قبول ندارند چراکه این رقابت بی معنی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.