عدم حضور مسئولان در میزگرد بررسی وضعیت اعتیاد

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : میزگرد تخصصی بررسی وضعیت اعتیاد در ایران در خبرگزاری فارس برگزار شد و با وجود پیگیری مکتوب و شفاهی از مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت بهداشت، مسئولان این دو دستگاه مهم در کنترل اعتیاد حاضر به حضور در این میزگرد نشدند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از فارس ؛ میزگرد بررسی تخصصی وضعیت اعتیاد در ایران با حضور سعید صفاتیان،کارشناس مبارزه با اعتیاد، رئیس کارگروه پیشگیری از اعتیاد مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر موسسه دانش اعتیاد و روانشناسی و مدیر کل اسبق درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر و مهندس حسین دژاکام،مدیر عامل جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ در خبرگزاری فارس برگزار شد.

فارس تلاش بسیاری کرد تا از مسئولان اجرایی دست اندر کار حوزه کنترل اعتیاد نیز در این میزگرد حاضر باشند به همین سبب به صورت رسمی از بابک دین پرست معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر طی تماس تلفنی با وی و مذاکره با مسئول روابط عمومی این ستاد دعوت شد اما وی اعلام کرد که فقط در صورتی که مسئولان رده اول وزارت بهداشت در این نشست باشند، شرکت می کند.

فارس همچنین از احمد حاجبی، مدیر کل سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت نیز به صورت رسمی و طی ارسال دعوتنامه دعوت کرد و طی هماهنگی انجام شده قرار بود وی در این میزگرد کارشناسی شرکت کند اما در ساعات پایانی نزدیک به زمان برگزاری میزگرد ناگهان وی دیگر پاسخگوی تلفن خود نبود و سرانجام مشخص شد که به سبب اینکه احتمالاً کارشناسان حاضر در این میزگرد انتقاد و چالشی را مطرح خواهند کرد،وی از حضور در این میزگرد امتناع کرده است.

خبرگزاری فارس این میزگرد کارشناسی را برگزار کرد و این آمادگی را نیز دارد که پاسخ مسئولان را دربارهٔ مسائل و چالشهای مطرح شده در این میزگرد منتشر کرد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.