عدم رعایت اخلاق انتخاباتی بهانه‌ای در دست دشمن است

۱۵خردادماه،

“مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت” گفت: کاندید‌اها با تکیه بر موازین اخلاقی و فرهنگ اسلامی از هرگونه حرکتی که سبب خوشایند کردن دشمن می‌شود، پرهیز کنند تا شاهد تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری باشیم.

“میلاد رمضان‌پور”  در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق و قانون‌مداری در انتخابات ریاست‌جمهوری  یازدهم اظهار داشت: کاندیداهای ریاست‌جمهوری و هواداران آنان در زمان تبلیغات باید با تکیه بر موازین اخلاقی، از ایجاد هرگونه تنش سیاسی در جامعه بپرهیزند.

مسئول بسیج دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: استکبار جهانی بیش از قبل نگاه خود را به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم ایران دوخته و مانند قبل تلاش در ایجاد تفرقه برای ممانعت از حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات دارد.

وی تصریح کرد: کاندید‌اها با تکیه بر موازین اخلاقی و فرهنگ اسلامی از هرگونه حرکتی که سبب خوشایند کردن دشمن می‌شود، پرهیز کنند  تا شاهد تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید تساهل، گفتمان منطقی، آمادگی برای سازش و توافق را مدنظر قرار داده و به شیوه قانونی برای کسب آراء و در نهایت تسلط بر قوه مجریه رقابت کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.