عدم وجود نقد داخل‌گفتمانی دلیل عدم مقبولیت اصلاح‌طلبان است

۱۷م آذر ،

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه از نقد داخل گفتمانی بهره نبردند در حالی‌که اصولگرایان همواره در تلاش بوده‌اند خود را مورد انتقاد قرار دهند که همین امر راز ماندگاری جریان اصولگرایی است.

سیدکمال‌الدین سجادی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ میزان مقبولیت جریان اصولگرایی در جامعه اظهار داشت: تفکر اصولگرایی برخاسته از گفتمان اصیل انقلاب است و با اینکه طیف‌های مختلفی در این جریان وجود دارد اما در زیرساخت همه آنها یک تفکر واحد قرار گرفته است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه با بیان این مطلب که اصولگرایان پایبند به اصول و قانون اساسی می باشند، تأکید کرد: جریان اصولگرایی همواره به آرمان‌های امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری(ولایت فقیه)،‌ اعتقاد راسخ داشته است و از آنجایی که مردم ما همواره دلبسته و وابسته به نظام و رهبری می باشند، با قیاس میان جریانات حاضر، ترجیح خود را بر جریان اصولگرایی می‌دهند.

وی با اشاره به یکی از دلایل ترجیح اصولگرایی نسبت به جریانات دیگر از سوی مردم، بیان داشت: دغدغه اصولگرایان، اهدافی است که در راستای نیل به آرمان‌هایشان دنبال می‌کنند،‌ از طرفی دغدغه مشکلات فرهنگی، اقتصادی،‌ اجتماعی و سایر مشکلات جامعه نیز همواره سرلوحه فعالیت‌های اصولگرایان بوده است.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در پایان با بیان این مطلب که اگر نقد داخل‌گفتمانی نبود جریان اصولگرایی نیز از بین می‌‌رفت، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان هم اگر نقد داخل‌گفتمانی داشتند و دم از بی‌عیب و نقصی خود نمی‌زدند،‌ هم‌اکنون جایگاهی در جامعه سیاسی کشور داشتند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.