عدم ورود مستقل جامعه اسلامی مهندسین به انتخابات/ضرورت موضع گیری کاندیداها نسبت به فتنه ۸۸ و جریان انحرافی

۲۲م آذر ،

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: فتنه هزینه‌های سنگینی را به نظام وارد کرد و اتفاق نامطلوب و زشتی بود لذا هر فردی که قصد فعالیت در عرصه انتخابات را دارد، باید مواضع خود را دربارهٔ فتنه به صورت مشخص اعلام کند.

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ شرایط کاندیداتوری خاتمی در انتخابات آتی ریاست جمهوری اظهار داشت: اشخاصی که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تایید شود، می‌توانند کاندیدای انتخابات آتی شوند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: به نظرم علاوه بر شرایط عمومی قانون اساسی، اشخاصی که کاندیدای انتخابات می‌شوند باید مواضع خود را دربارهٔ فتنه ۸۸، سران آن و جریان انحرافی روشن کنند.

وی تاکید کرد: تصمیم‌گیری در این‌باره بر عهده شورای نگهبان است و ما نیز مطیع تصمیمات این شورا هستیم.

باهنر دربارهٔ برنامه‌های انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین گفت: جامعه اسلامی مهندسین در فرآیندهای مشترک با گروه‌ها و تشکل‌های هم‌سوی خود در مجموعه اصولگرایان هماهنگ است و اقدام مستقلی انجام نمی‌دهند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه دربارهٔ برخی اظهارنظرها مبنی بر بخشش فتنه‌گران، تصریح کرد: فتنه هزینه‌های سنگینی را به نظام وارد کرد و اتفاق نامطلوب و زشتی بود لذا هر فردی که قصد فعالیت در عرصه انتخابات را دارد، باید مواضع خود را دربارهٔ فتنه به صورت مشخص اعلام کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.