عده‌ای مخالفند که حقوق مردم مورد توجه قرار گیرد/همه دنیا باید به کمک عراق بیایند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مشاور رییس جمهور در امور اقلیت‌ها گفت:عده‌ای مخالفند که حقوق مردم مورد توجه قرار گیرد اما دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد به کلیه اقلیت‌ها توجه شود و در این راستا قدم‌هایی برداشته است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام علی یونسی مشاور رییس جمهور در امور اقلیت‌ها در حاشیه مراسم ختم پدر اکبر ترکان مشاور رییس جمهور که امروز در مسجد نور میدان فاطمی برگزار شد درباره کشتار ایزدی‌ها در عراق به دست داعش گفت: ایران متاثر از این قضیه است چرا که ایزدی‌ها ایرانی تبار هستند و با فرهنگ و ملت ایران هم‌سویی دارند.
 
وی تصریح کرد: داعش در عراق نسل کشی کرده و همه دنیا باید به کمک آنها بیاید.
 
حجت الاسلام یونسی بیان داشت: ایران به مردم عراق برای نجات از تروریست های وحشی که به نام داعش و غیره ذالک در آنجا فعالیت می‌کنند کمک می‌کند.
 
وی درباره عملکرد یکساله دولت در امور اقلیت‌ها اظهار داشت: با همه موانعی که وجود دارد مردم می‌دانند که اگر به همه توقعات توجه نشده به این خاطر نبوده که دولت نخواسته است بلکه موانعی و جود داشته است.
 
یونسی در پایان خاطرنشان کرد: عده‌ای مخالفند که حقوق مردم مورد توجه قرار گیرد اما دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد به کلیه اقلیت‌ها توجه شود و در این راستا قدم‌هایی برداشته است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.