عده ای در داخل ناآگاهانه دست روی دست دشمن می‌گذارند/ راهنمایی و رانندگی پاسخگو باشد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور با بیان اینکه عده‌ای در داخل، ناآگاهانه دست روی دست دشمن می‌گذارند،‌ گفت: اگر مشخص شود که اتوبوس واژگون شده در بروجن نقض فنی داشته، باید راهنمایی و رانندگی پاسخگو باشد.

سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، هجمه‌های انتقادی علیه بسیج iبه دلیل واژگونی اتوبوس دانش آموزان در بروجن را غیرمنصفانه دانست و تصریح نمود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

 وی با ابراز تأسف از بروز این اتفاق دلخراش، افزود: نباید از اثرگذار بودن کار راهیان نور چشم‌پوشی نمود؛ نمی‌دانم چرا روی این مسئله حساسیت خاصی را درست نموده‌اند،‌ شاید اتوبوسی در راه عتبات عالیات واژگون شود و حدود ۴۰ نفر جانشان را از دست بدهند ولی این حساسیت‌ها را نداشته باشد.

سردار سلیمانی با تأکید بر اثرگذاری اردوهای راهیان نور در برابر جنگ نرم دشمن اظهار داشت: عده‌ای در داخل، ناآگاهانه دست روی دست دشمنان در بیرون می‌گذارند و موج منفی علیه اعزام کاروان‌های راهیان نور ایجاد می‌کنند.

وی تصریح نمود: حضور در اردوهای راهیان نور اجباری نبوده و این‌که گفته می‌شود، ۱۰ نمره از نمره دانش‌آموزان iبه این اردو اختصاص داده می‌شود، بحث‌هایی انحرافی است.

دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نور خاطرنشان نمود: دوستان ما در داخل، مباحث را iبه هم گره نزنند و اگر مشخص شود که اتوبوس، نقص فنی داشته مقصر راهنمایی و رانندگی است که چگونه برگه معاینه فنی iبه اتوبوس را داده تا در جاده‌های کشور تردد کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.