عده ای با قضاوت های عجولانه و حرف های غیر منطقی سمپاشی می کنند / برای من شرق و جنوب تهران در اولویت است

۲۰م آذر ،

شهردار تهران خطاب به تعداد معدودی اشخاص که قضاوت های عجولانه و حرف های غیر منطقی می زنند گفت: این عده زمانی می گفتند شهرداری اصلا کار نمی کند و در حال حاضر می گویند پروژه های شهری غیر فنی پیش می رود.

شهردار تهران خطاب به تعداد معدودی اشخاص که قضاوت های عجولانه و حرف های غیر منطقی می زنند گفت: این عده زمانی می گفتند شهرداری اصلا کار نمی کند و در حال حاضر می گویند پروژه های شهری غیر فنی پیش می رود و اصلا معلوم نیست ضروری هست و یا نه و اگر هم ضروری است هزینه های آن معلوم نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، قالیباف در مراسم بهره برداری از ۱۰ کیلومتر بزرگراه آزادگان گفت: ما در شهرداری سه اصل سرعت، دقت و صحت را مبنای کار خود قرار دادیم و پروژه ها از نظر قیمت و هزینه تمام شده روشن می باشد.

وی با اشاره به فضاسازی های دروغین گفت: شاید اگر هزینه پروژه بیش از هزینه پیش بینی شده دربیاید سبب آن است که مصالح آن به همان اندازه گران شده است که امیدواریم مدیریت یکپارچه شکل گیرد تا ضرر به بیت المال نزنیم.

شهردار تهران با اشاره به اینکه عده ای می گویند زمان در اجرای پروژه ها مهم نیست اظهار داشت: زمان عمر انسان هاست و برای شهروندان مهم است همان طور که کیفیت و قیمت تمام شده مهم است.

* اولویت شرق تهران به غرب تهران

قالیباف بابیان اینکه شرق تهران به غرب تهران اولویت دارد بیان کرد: شرق تهران در حال حاضر از پروژه های شهری عقب است و همان طور که در قبل قول داده بودم بین شمال و جنوب و همچنین غرب و شرق تهران فاصله ها کم شود در حال حاضر نیز همین تلاش را دارم.

* طرح بزرگراه امام علی (ع) سبب خیر و برکت فراوان برای شرق و جنوب تهران

شهردار تهران در این خصوص گفت: پروژه بزرگراه امام علی (ع) از دید من از پروژه صدر نیایش مهمتر است که این پروژه در ۱۳ رجب به بهره برداری می رسد.

* معضل جدی منطقه ۱۸ به فرصت بزرگ تبدیل می گردد

قالیباف با اشاره به وجود معادن شن و چاله های عظیم و کارخانه هایی در منطقه ۱۸ گفت: هیچ زمانی این معضل از ذهن من فراموش نشده و امیدوارم با تصویب در کمیسیون ماده ۵ این معضل به فرصتی بزرگ تبدیل شود.

* خط ۳ مترو در اولویت کاری شهرداری

قالیباف در خصوص بحث مترو عنوان کرد: در سال قبل فشار بر این بود که خط ۴ مترو که غرب به شرق را وصل می کرد کارش انجام شود اما در حال حاضر بیشترین فشار در خط ۳ مترو است که بزرگراه ساوه را به ازگل شمال شرق وصل می کند انجام شود./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.