عذرخواهی حاج محمود کریمی بابت اتفاقات اخیر

گردآوری توسط گروه اخبار ممتازنیوز

به گزارش ممتاز نیوز بعد از گذشت حدود چهار هفته از اتفاقات اخیر پیرامون حادثه تیراندازی در اتوبان بابایی، حاج محمود کریمی به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق در امامزاده علی اکبر چیذر بطور رسمی سخن گفت.
ایشان در ابتدای جلسه با ذکر حدیثی از امام حسن عسگری گفت: آنچه که به تو میبندند و تهمتی که به تو میزنند ناراحت نباش زیرا اگر راست گویند عقوبتت جلو می افتد و اگر دروغ گویند حسنه ای برایت مینویسند که اصلا انجام ندادی. و در حدیثی دیگر افزود؛ غیبت از زنا بدتر و تهمت از غیبت بدتر است. امام علی نیز فرمودند: انصاف اختلافات را از بین میبرد.

حاج محمود کریمی

 در ادامه گفت که اصلا ناراحت نیستم زیرا این کانت حسنه لا تعملهاست. همچنین ایشان طی سخنانی از دوستان و بعضی که باورهاشان نسبت به جلسات سیدالشهدا به علت این موضوع لغزش پیدا کرد عذرخواهی کرد و از همه دوستانی که از دستگاه سیدالشهدا علی الخصوص رفقای مداح، حمایت کردند از قول اهل بیت تشکر کرد.
در بخشی دیگر از کسانی که بی اطلاع خبر را منتشر کردند و حلالیت خواستند حلال کردند و برای دیگران نیز طلب مغفرت کردند. حاج محمود کریمی با اشاره به خبرهای رسانه ها و بویژه رسانه های بیگانه گفت: از بی بی سی و رادیو اسرائیل توقعی جز رذالت نداریم اما الحمدلله حتی آنها هم از ما توقع صداقت و عصمت دارند.

اما موضوعی که مبهم مانده بیان واقعیت ماجراست. با وجود انتشار روایت های مختلف از این اتفاق همچنان هیچ منبع رسمی یا حتی شخص مداح نیز از گفتن واقعیت جریان پرهیز میکنند که باعث ایجاد حساسیت و عدم اعتماد میکند.


منبع: ایران ویج
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.