عذرخواهی مدیرعامل فولاد از فلافل‌فروش‌های اهواز

ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص یک سوء تفاهم که باعث دلخوری مردم خوزستان شد، توضیحاتی ارائه داد.

مدیرعامل باشگاه فولاد، پس از این که تیم استقلال مدعی شد، بازیکنان این تیم در دیدار با فولاد به کووید – ۱۹ مبتلا شده اند، در مصاحبه ای عنوان کرد که “بازیکنان استقلال پیش از بازی با فولاد در یکی از کثیف ترین فلافل فروشی‌های اهواز سفارش فلافل داده‌اند و کرونایی شدن‌شان ربطی به بازی با فولاد ندارد”. به میان آمدن این حرف درخصوص فلافل های اهواز، دلخوری مردم اهواز را در پی داشت، و اکنون آذری عنوان می کند که با این صحبت خود قصد توهین به افرادی که در این صنف مشغول به فعالیت هستند را نداشته و هدفش دفاع از فوتبال خوزستان پس از ایجاد حواشی از سوی باشگاه استقلال بوده است.

سعید آذری در گفت و گو با ایسنا، در این خصوص، اظهار کرد: من از هیچ مکان خاصی از فلافل فروشی های اهواز اسم نیاوردم و نکته جالب این است که وقتی در اهواز هستم، همراه با خانواده ام برای دو سه بار در هفته به فلافل فروشی های لشکرآباد می رویم و به بهداشت آن محل و شرافت مردم آن جا، ایمان کامل دارم. من دست این زحمت‌کشان را می بوسم و از آن ها بابت سوءتفاهم پیش آمده عذرخواهی می کنم.

وی با تاکید بر این گفته که در آن شرایط، هر آنچه عنوان کردم برای دفاع از فوتبال خوزستان بوده است، افزود: اما وظیفه خود دانستم از این قشر عزیز عذرخواهی و دلجویی کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اما برای من جالب بود که هیچ کسی دفاع از فوتبال خوزستان را ندید و تنها به بحث فلافل توجه کردند. به هر حال باید تلاش کنیم کلیت کار را ببینیم و من هدفی جز دفاع از حق تیم فولاد نداشتم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.