عذرخواهی مدیر مجله بخارا پس از توهین به زنان چادری

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرمسئول مجله بخارا که با انتشار یافتن شعری هتاکانه به زنان چادری توهین‌ کرده بود، پس از اعتراض چند تن از فعالان فرهنگی و پادرمیانی وزارت ارشاد مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  پایگاه اینترنتی انقلاب نیوز نوشت: مجله بخارا به مدیریت علی دهباشی، در آخرین شماره‌ خود و در قالب انتشار یافتن شعری از منصور اوجی به زنان چادری توهین کرد.

در این شعر، زنان چادری به استهزاء به کلاغ تشبیه شده‌اند. با توجه به تماسهایی که با معاونت مطبوعات وزارت ارشاد گرفته و از آنها برخورد فوری و قاطع با مدیر مسئول این نشریه (علی دهباشی) به صورت جدی مطالبه شد، وی طی نامه ای از بانوان محترم معتقد و باورمند به ارزشهای اسلامی عذرخواهی کرده است.

متن نامه:

«به نام خدا

نظر به این که طی چند روز اخیر مطالب و انتقاداتی به صورت های مختلف در بعضی از پایگاه اینترنتی ها پیرامون شعری که چهار ماه قبل در مجله بخارا انتشار یافته انعکاس یافته است، ضروری است بدین وسیله اینجانب به عنوان گرداننده مجله بخارا به صراحت بیان کنم که همواره از سالهای نوجوانی تا کنون نسبت به احترام و رعایت شعایر و ارزشهای اسلامی و اخلاقی پایبند بوده و سعی وافر داشته ام در مقالات بخارا این امر را رعایت کنم. لازم به توضیح نیست که بنده در دامن زنی محجبه و معتقد تربیت شده ام و بسیاری از اعضای خانواده ام از بانوان محجبه می باشند. لذا عمیقاً از آنچه که به سهو و غفلت پیش آمده متأسفم. و از بانوان محترم معتقد و باورمند به ارزشهای اسلامی که از خوانندگان مجله بخارا هم می باشند پوزش می خواهم. امید است دوستداران و معتقدان ارزش های اسلامی همواره ما را با تذکرات به موقع و مشفقانه یاری دهند و خداوند متعال در این ماه شریف و مبارک فرصت جبران عنایت فرماید.

علی دهباشی ـ پنج شنبه ۲۷ تیرماه »


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.