عربستان به دنبال چاره جویی برای نابسامانی اوضاع داخلی خود باشد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عربستان می‌بایست از اقدامات توطئه گرایانه دست بردارد چراکه به اندازه کافی در داخل مملکت خود مخالف دارد، بنابراین بهتر است وضعیت داخلی خود را سامان دهد.

منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به نشست محرمانه ضدسوری در عربستان اظهار داشت: دوره این توطئه چینی‌ها به اتمام رسیده است و عربستان بهتر است به ساماندهی اوضاع داخلی خود بپردازد.

وی با اشاره به مقاومت ۱۸ ماهه ملت سوریه گفت: استقامت و پایداری نیروهای حکومتی و ملت سوریه در طول این مدت نشان داد که هیچکدام از توطئه‌های داخلی و کارشکنی‌های خارجی نمی‌توانند منجر به شکست دولت سوریه شوند.

حقیقت پور در ادامه تصریح کرد: عربستان می‌بایست از این اقدامات توطئه گرایانه دست بردارد چراکه به اندازه کافی در داخل مملکت خود نیروهای مخالف دارد، بنابراین بهتر است وضعیت داخلی خود را سامان دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام عربستان در جهتی آموزش نیروهای ضد سوری در داخل خاک خود اظهار داشت: کشورهای اسلامی منطقه نیز با داشتن انگیزه کافی قادرند متعاقبا این توطئه سعودی را تلافی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح، خشم همهی کشورهای منطقه را برمی‌انگیزد، لذا وظیفه همهی حکومت‌های اسلامی حل بحران داخلی کشور سوریه است چراکه ادامه داشتن این روند بر اوضاع و احوال منطقه نیز تاثیرگزار است.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.