عرضه‌ها بدون تقاضا ماند

عرضه‌ها بدون تقاضا ماند

در بازار آخرین روز کاری هفته رینگ کشاورزی برخلاف دو روز پررونق گذشته، ساعت‌هایی آرام و کم‌عرضه را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایانا، در جریان معاملات امروز، رینگ کشاورزی بورس کالا شاهد عرضه تنها یک محصول است.

بر همین اساس امروز کارگزاری سینا به نمایندگی از شرکت تولیدی بازرگانی مهران پارس صبا در دو عرضه جداگانه، دو نوع کنجاله آفتابگردان پلیت روسیه را روی میز فروش گذاشته است.

در عرضه اول کنجاله آفتابگردان پلیت درجه یک، با پروتئین ۳۷ با تلورانس یک در قیمت پایه هشت‌هزار و ۲۲۷ ریال عرضه شد. حداقل قیمت مجاز برای معامله هفت‌هزار و ۷۹۰ و حداکثر قیمت مجاز هشت‌هزار و ۹۱۰ ریال تعیین شده است.

عرضه دوم نیز از همین محصول با پروتئین ۳۰ با تلورانس یک است. قیمت پایه این محصول شش‌هزار و ۹۲۴ ریال اعلام شده است. حداقل قیمت پایه برای معامله شش‌هزار و ۵۵۵ ریال و حداکثر قیمت پایه هفت‌هزار و ۲۴۵ ریال است.

بر اساس این گزارش، در حالی روز گذشته رینگ کشاورزی شاهد عرضه یک‌هزار و ۹۰۰ تن کالا بود که هیچ معامله‌ای در این بازار ثبت نشد.

دیروز در حالی ۱۰۰ تن کنجاله سویا پلیت عرضه شد که فقط ۱۵ تن تقاضا برای آن وجود داشت، اما به‌دلیل عدم تطابق قیمتی، هیچ معامله‌ای انجام نشد. همچنین یک‌هزار و ۵۰۰ تن ذرت دانه‌ای اکراین نیز بدون تقاضا روی میز فروش ماند. ۲۵۰ تن گندم دامی کردستان نیز به سرنوشت سایر محصولات عرضه شده هفته گذشته دچار شد./

E-910705-01

بازرگانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.