عرضه اولین “گوشی منحنی ال‌جی”+ عکس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

پس از مدت‌ها انتظار شرکت ال‌جی سرانجام اولین گوشی هوشمند خود مجهز به نمایشگر منحنی را با نام G Flex و با قابلیت‌های منحصر به‌فرد روانه بازار کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران به نقل از فارس، این گوشی هوشمند که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته شده است، از ماه آینده توسط سه اپراتور اصلی کره جنوبی به دست کاربران می‌رسد و به عنوان اصلی‌ترین رقیب Galaxy Round سامسونگ در این بازار حضور میابد.
 
 گوشی هوشمند Galaxy Round سامسونگ اولین محصول مجهز به نمایشگر  منحنی در جهان است که مدتی پیش به صورت انحصاری وارد بازار کره جنوبی شد.
 

 به طور کلی باید گفت مهم‌ترین قابلیت گوشی هوشمند G Flex که آن را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند نمایشگر منحنی آن است. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۶ اینچی از نوع OLED دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.
 
برای این گوشی هوشمند حالتی موسوم به IMAX در نظر گرفته شده است که در حالت افقی تصاویر در نمایشگر منحنی شبیه به سینما پخش می‌شوند. این حالت به کاربران امکان می‌دهد برای تماشای تصاویر ویدیویی یا انجام بازی‌های رایانه‌ای تجربه متفاوتی را انجام دهند.
 
 
از دیگر قابلیت‌های منحصر به‌فردی که در این محصول به کار رفته است می‌توان به سیستم هوشمند خود-ترمیمی آن اشاره کرد که اگر فیلم‌ها به میزان اندک مشکل داشته باشند، آن‌ها را برطرف می‌کند.
 
گوشی هوشمند LG G Flex به پردازنده چهار هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 800 SoC با توان ۲٫۲۶ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر مجهز شده است و از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD و دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.
 
این گوشی هوشمند تمام امکانات مورد نیاز کاربر را در جعبه خود جا داده است و قابلیت‌هایی از جمله پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE-A، سیستم‌عامل Android 4.2.2 Jelly Bean و رابط کاربری ویژه شرکت سامسونگ را شامل می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.