عرضه تخم مرغ بدون شناسنامه ممنوع شد

به گزارش لقمه، حسین صفایی اظهار داشت: درسال جاری برنامه ریزی وسیعی را در راستای توسعه بازارهای میوه و تره بار در سطح تهران انجام داده ایم تا دسترسی مردم به این بازارها تسهیل شود.

وی با بیان اینکه این بازارها را تا پایان سال از نظر کمی به شکل قابل توجهی افزایش خواهیم داد، گفت: علاوه برافزایش تعداد این بازارها، ۲۵ بازار موجود را از نظر تامین شرایط بهداشتی بازسازی خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اضافه کرد: از نظر کیفی نیز برنامه ای تهیه کرده ایم تا ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده تعداد غرفه هایی که محصول شناسنامه دار و سالم عرضه می کنند را به ۱۰۰ عدد افزایش دهیم. به گفته وی، تاکنون ۱۷ غرفه سلامت در بازارهای میوه و تره بار راه اندازی شده است.

وی درخصوص راه اندازی بازارچه های سلامت که قرار بود سال گذشته در تهران راه اندازی شود، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در مرحله اول غرفه های سلامت را در بازارهای میوه و تره بار راه اندازی کرده ایم و در مرحله دوم قصد داریم بازارچه های سلامت را راه اندازی کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون درحال فراهم کردن مقدمات راه اندازی بازارچه های سلامت در تهران هستیم، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری تعدادی از بازارچه های سلامت در تهران راه اندازی شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه درخصوص عرضه تخم مرغ شناسنامه دار در میادین میوه و تره بار نیز گفت: از چندماه گذشته عرضه تخم مرغ بدون شناسنامه را در بازارهای میوه وتره بار ممنوع اعلام کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه روزانه در حدود ۳۵۰۰ کارتن تخم مرغ در بازارهای میوه و تره بار تهران عرضه می شود، گفت: یک سوم این میزان تخم مرغ‌های بسته بندی شده و مابقی تخم مرغهای شناسنامه دار هستند.

م.ف

نقل از :مهر


آخرین اخبار
منبع: نوساز
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.