عرضه سهام بلوکی تامین ماشین آلات ساختمانی و نصب شنبه در بازار فرابورس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

مدیرعامل فرابورس از عرضه سهام شرکت تامین ماشین آلات ساختمانی و نصب در روز شنبه ۲۷آبان خبرداد و گفت:دوبلوک صنایع چوب خزر کاسپین و کشت و صنعت بین المللی چین چین هم یک شنبه ۲۸ابان در بازار سوم عرضه می گردد.

به گزارش تفسیری ایسنا؛ امیر هامونی مدیر عامل فرابورس با اعلام این خبر افزود: شرکت فولاد مبارکه اصفهان ،۳۶٫۶۸درصد از سهام شرکت تامین ماشین آلات ساختمانی و نصب معادل۲٫۲ میلیون سهم را شنبه ۲۷ آبان در بازار سوم فرابورس عرضه می نماید.

وی ادامه داد: قیمت پایه هر سهم ۵۸هزارو ۴۳۷ ریال تعیین شده است و ارزش پایه بالغ بر ۱۲۸٫۸ هزار میلیارد ریال برآورد شده است که شرایط واگذاری آن به صورت ۱۰درصد نقد مابقی در مدت ۳۵ روز کاری پرداخت می گردد.

به گفته وی این شرکت با سرمایه ۶۰٫۱ میلیارد ریال در زمینه اجاره ،خرید و فروش ماشین آلات و تجهیزات فعالیت داشته و در حال حاضر به غیر از فولاد مبارکه اصفهان، شرکت های ایریتک ،جهانپارس ،مهندسی درریزو سرمایه گذاری توکا فولاد از سهامداران عمده می باشند.

وی در خصوص این عرضه این گونه توضیح داد:خریداران باید حداقل ۶روز کاری پیش از عرضه نسبت به تکمیل و ارائه فرم هایی که در اطلاعیه پایگاه اینترنتی فرابورس آمده است اقدام و به کارگزار تحویل دهند.

هامونی تاکید نمود:کارگزار خریدار باید مقررات پولشویی در تجهیز منابع را بررسی نموده و کامل بودن فرم مربوطه را کنترل کند.همچنین کارگزار خریدار باید اخذ و کنترل مستندات موید تمکن مالی متقاضیان و تکمیل فرم شماره ۲، راتایید و پس از امضای فرم یک نسخه به سازمان و دو نسخه به فرابورس ارسال کند.

وی ادامه داد: همچنین روز یک شنبه ۲۸آبان شرکت خدمات مدیریت صبا تامین به وکالت از شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین ، ۵۶٫۹میلیون سهم معادل ۹۹٫۹درصد از سهام شرکت صنایع چوب خزر کاسپین به ارزش ۳۳۰٫۵ میلیارد ریال و به نرخ پایه هرسهم ۵هزارو ۸۰۰ ریال به صورت یکجا و نقد یا نقد و اقساط و با شرایط ۳۰درصد نقد مابقی ۸قسط مساوی ۶ماهه با نرخ سود ۱۷ درصد در بازار سوم عرضه می نماید.

هامونی افزود:در این روز بلوک ۷۴،۴۰درصدی سهام شرکت کشت و صنعت بین المللی چین چین هم به ارزش ۳۲٫۷میلیارد ریال و به قیمت پایه هر سهم هزار ریال به صورت یکجا و نقد یا نقد و اقساط از سوی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و به وکالت از شرکت فراورده های غذایی مشهد در بازار سوم به فروش می رسد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.