عرضه سهام دو بلوک بانک صادرات ۲۸ اسفند

۲۶م اسفند ،

بینا- بانک صادرات دو بلوک ۱،۲ و ۱،۶ درصدی فولاد مبارکه سپاهان و پالایشگاه اصفهان را دوشنبه ۲۸ اسفند به فروش می‌رساند.
به گزارش بینا، بانک صادرات که از جمله شرکت‌های مشمول اصل ۴۴ محسوب می‌شود در روزهای پایانی سال همزمان با عرضه هلیدینگ خلیج‌فارس سهام دو شرکت اصل چهل و چهاری فولاد مبارکه سپاهان و پالایشگاه اصفهان را به فروش می رساند.
بر اساس این گزارش، بانک صادرات بلوک ۱٫۶۴ درصدی از سهام پالایشگاه اصفهان را که بیش از ۶۸٫۵ میلیون سهم این شرکت را شامل می‌شود با قیمت پایه ۲۳۵۰ تومان برای هر سهم دوشنبه در بورس عرضه می‌کند.
شرایط واگذاری این سهام به صورت یکجا و نقد یا به صورت نقد و اقساط تعیین شده است به گونه‌ای که در صورت خرید نقد و اقساط ۳۰ درصد از مبلغ معامله باید به صورت نقد پرداخت شود که حداکثر زمان پرداخت بخش نقدی ۹ روز کاری پس از تاریخ مشخص شدن خریدار در نظر گرفته شده است.
کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی می باشند که ۳ درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقداً یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا به این شرکت ارائه نمایند.
این گزارش حاکی است بانک صادرات همزمان بلوک ۱٫۲ درصدی سهام فولاد مبارکه سپاهان را که قریب به ۳۱۰ میلیون سهم این شرکت را شامل می گردد با قیمت پایه ۵۰۰ تومان برای هر سهم در بورس عرضه می کند.
شرایط واگذاری این بلوک نیز مشابه واگذاری بلوک سهام پالایشگاه اصفهان تعیین شده است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.