عرضه سیم کارتهای رایتل در مدارس اشتباه لفظی بود!

۰۳م اسفند ،

 

 
مسئولان آموزش و پرورش بی اطلاعی خود از تکنولوژی را ‌یک اشتباه لفظی نامیدند.
به گزارشممتازنیوز، پس از گذشت یک روز از اعلام خبرها عرضه سیم کارت رایتل در مدارس کشور و نبود هیچ مذاکره‌ای ما بین آموزش و پرورش و اپراتور سوم مسئولان این وزارت خانه در پاسخ به رایتل در خصوص عرضه سیم کارت‌های نسل سوم به همراه تبلت در مدارس آن را یک اشتباه لفظی نامیدند.
 
شاهین آرپناهی مدیر کل ارتباطات اپراتور سوم ‌با توجه به خبرها منتشره عنوان کرد: از طریق رسانه در جریان خبر عرضه سیم کارت‌ها در مدارس قرار گرفتیم و بلافاصله در بخش‌های مختلف شرکت در خصوص مذاکرات صورت گرفته با آموزش و پرورش تحقیق کردیم و نتیجه حکایت از این داشت که شرکت ما هیچ مذاکراتی با این وزارتخانه نداشته است.
 
آرپناهی افزود: به نظر می‌رسد چون نسل سوم ارتباطات یک فناوری تازه بود و قابلیت بسیاری دارد به ذهن بعضی از مسئولین رسیده است که از آن می‌توان در امر آموزش و پرورش استفاده کرد‌.
 
وی خاطر نشان کرد: علاوه براینکه در این خصوص مذاکره ای انجام نشده است محدودیت های قانونی برای در اختیار گذاشتن سیم کارت به اشخاص زیر ۱۸ سال وجود دارد که برند ما به این موضوع پایبند است.
 
وی گفت: اگر آموزش و پرورش برای استفاده از خدمات نسل سوم در مدارس برنامه ای دارد تا از پهنای باند بالای نسل سوم بهره ببرد می توان موضوع را بررسی کرد و امکان این که سیم کارت هایی با قابلیت های محدود ، تعریف شده و سرویس های ویژه وجود داشته باشد فراهم است و شرکت آماده بررسی این پیشنهاد احتمالی است.
 
وی در خاتمه گفت: ولی این موضوع جزء برنامه های کوتاه مدت ما نیست و از طریق رسانه‌ها در جریان این مطلب قرار گرفته‌ایم.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.