عرضه شارژ کننده های بی سیم برای تمام تلفنهای همراه

به گزارش خبرگزاری مهر، درحالی که یکی از بزرگترین غافلگیری های تلفن گلکسی اس۳ سامسونگ که هفته گذشته رونمایی شد قدرت شارژ باطری این تلفن به صورت بدون سیم بود، اکنون با همکاری جدید شرکتهای ساخت موبایل این فناوری گسترده می شود.

شرکتهای سامسونگ، کوالکام و چند شرکت فناوری دیگر این فناوری را به صورت استاندارد برای تلفنهای همراه آینده ارائه می کنند به صورتی که یک شارژ کننده واحد نیروی باطری را برای چندین دستگاه در یک زمان فراهم می کند، این شارژر کننده های باطری حتی در داخل خودرو هم قابل استفاده است.

گوشی سامسونگ از فناوری شارژ باطری بی سیم برخوردار است

فراهم کردن یک استاندارد واحد برای این فناوری به این معنا است که در عصر جدید بدون سیم مشکل پیدا کردن کابل درست برای تلفنهای همراه نباید مشکلی باشد تا کاربران نتوانند باطریهای تلفن خود را شارژ کنند.

براساس گزارش پی سی مگزین، سامسونگ و کوالکوم به عنوان سردمداران فناوری بی سیم (Wireless) با شرکت ائتلاف قدرت بی سیم (A4WP) متحد شده تا این فناوری را به صورت واحد عرضه کنند.

شرکت A4WP امیدوار است این قابلیت را بدون نیاز به هزینه های سنگین فراهم کند. تا یک “هاب” به شارژ چندین دستگاه به طور همزمان بپردازد.

به منظور تحقق این فناوری زیرساخت قدرت بی سیم باید به نوعی توسعه یابد که دستگاه های تلفن همراه در منزل، محل کار و هنگام سفر بدون نگرانی از تطبیق پذیری شارژ شوند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.