عرضه شدن LeapPad2 با قیمت ۹۹ دلار مخصوص کودکان

عرضه شدن LeapPad2 با قیمت ۹۹ دلار مخصوص کودکان

شرکت Leap Frog اعلام کرده که تبلت جدید خود یعنی LeapPad2 هم اکنون برای کودکان در دسترس است. شرکت سازنده گفته است که در این تبلت شاهد نسخه بهبود یافته LeapPad میباشیم. از جمله تغییرات به کار رفته در این مصحول ارتقا پردازشگر و استفاده LF 2000 میباشد که در کنار آن ۴ گیگابایت حافظه وجود دارد. هم چنین این تبلت دارای ظاهر بسیار زیبایی است که فاکتوری مهم در فروش آن به حساب می آید.

دیگر ویژگی این محصول عدم دسترسی به اینترنت میباشد و به جای آن Leap Frog بازی ها و برنامه های آموزشی را در آن قرار داده است. البته اگر شما از نسخه قبلی این محصول خریداری کرده اید هیچ نگرانی نداشته باشید. شما میتوانید از کارتریج های مخصوص به این تبلت که ۲۴٫۹۹ دلار قیمت دارند استفاده کنید. برنامه های LeapPad2 نیز هرکدام ۵ دلار ارزش دارند.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/c7256__udxlegd0go3rxpye8quh.jpg

علاوه بر داشتن پردازشگر جدید و حافظه بیشتر LeapPad2 دارای دوربین جلو و عمر باطری طولانی تر نیز میباشد. این تبلت با رنگ های سبز و صورتی عرضه میشود و البته نسخه مخصوصی نیز با نام Disney Princess وجود دارد. قیمت آن برای نسخه های معمولی سبز و صورتی ۹۹٫۹۹ دلار و برای نسخه مخصوص ۱۲۹٫۹۹ میباشد.

به طور کلی میتوان گفت این تبلت وسیله ای بسیار مناسب برای سرگرم کردن کودکان میباشد که هم چنین از اتصال آنها به اینترنت جلوگیری میکند و باعث کاهش هزینه های بسیاری میشود. مزیت دیگر این دستگاه مربوط به برنامه های آن است که همگی جنبه آموزشی دارند و یعنی کودکان به همراه بازی نکاتی را نیز یاد میگیرند. این محصول برای کودکان بین ۳ تا ۹ سال پیشنهاد میشود.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/c7256__funmehr.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتازنیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتازنیوز

طبقه بندی: اخبار آی تی, اخبار آی تی, اختراعات جدید   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , LeapPad2, عرضه شدن LeapPad2 با قیمت ۹۹ دلار مخصوص کودکان


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.