عرضه ماوس با قابلیت پرزنتر در فروشگاه لاوان

۰۶م آذر ،

خیلی وقت ها همزمان که در حال استفاده از رایانه هستیم نیاز به پرزنت یک فایل بر روی ویدیو پروژکتور را داریم در این زمان ماوس شرکت اکرون بسیار کار آمد هست زیرا تمامی ابزار های مورد نیاز برای پرزنت کردن یک فایل را دارد.مخصوصا که این ماوس به صورت وایرلس است.
به گزارش آی‌تی‌آنالیز این ماوس دارای ۲ باطری قابل شارژ است که همراه ماوس در پکیج آن موجود است با هر با شارژشما میتوانید از آن به مدت ۷۲ ساعت استفاده نمایید. و برای راحتی کار میتوانید با USB رایانه خود آن را شارژ نمایید و در همان زمان از آن استفاده نمایید.
وایرلس بودن از خاصیت های خوب این دستگاه است که شما به راحتی میتوانید آن را جابه جا نماید این ماوس دارای برد ۱۰ متر است که تمامی نیاز شما را بر طرف مینماید.
0002052_300.jpgاین ماوس دارای لیزر است که شما به راحتی میتوانید جهت پرزنت کردن فایل های خود استفاده نمایید زمانی که قسمت کشویی ماوس را باز مینمایید میتوانید با فشار دادن کلید مربوطه از لیزر آن استفاده نمایید.
۹ کلید موجود در این ماوس این امکان را به شما میدهد تمامی کارهای مورد نیاز برای پرزنت را انجام دهید مخصوصا در فایل های پاور پوینت که براحتی میتوانید صفحه عوض کنید و میان برنامه ها جا به جا شوید.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت فروشگاه لاوان مراجعه کنید.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.