عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی


عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی

۰۹:۳۱ (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: نمایشگاه حیات‌وحش، امداد و نجات و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گشایش یافت.

به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین ناطق معین‌الدین بیان کرد: این نمایشگاه در دو بخش عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و حیات وحش، امداد و نجات در فضایی بیش از دو هزار متر مربع با همکاری شبکه تعاون روستایی استان قزوین، شرکت نمایشگاه‌ها و آقای پوراسماعیل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار شده است.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین هدف از برگزاری این نمایشگاه را عرضه مستقیم محصولات کشاورزی از مرحله تولید به مصرف، ارتقاء معلومات شهروندان در خصوص فعالیت‌های شبکه تعاون روستایی، توسعه صنعت گردشگری، حفظ و پایداری محیط زیست حیوانات و آشنایی با انواع گونه‌های جانوری و ایجاد درآمد دانست.

وی ایجاد اشتغال را از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه حیات وحش و عرضه محصولات کشاورزی ذکر کرد و گفت: تنوع و زیبایی در این نمایشگاه و همچنین حضور تشکل‌های تعاون روستایی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی علاوه بر رفاه حال مصرف‌کنندگان، زمینه ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را برای تعداد زیادی از جوانان فراهم می‌کند.

معین‌الدین با اشاره به عرضه انواع محصولات کشاورزی در نمایشگاه گفت: به منظور حمایت از کشاورزان در سطح استان و حذف واسطه‌ها، شبکه تعاون روستایی استان قزوین محصولاتی از قبیل زیتون، انواع حبوبات، مرغ، تخم مرغ، گوشت، ماهی، خرما، برنج، روغن زیتون، پیاز، سیب زمینی، سیر، گوجه فرنگی، خیار، سبزیجات، عرقیات سنتی، عسل، گل و گیاه و سایر محصولات را زیر قیمت بازار به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

گفتنی است در این نمایشگاه انواع حیوانات وحشی و اهلی (شیر، خرس، اسب)، خزندگان، حیوانات سینمایی، حیوانات سیرک، باغ وحش وکیل‌آباد مشهد، ماهیان زینتی و انواع پرندگان زیبای باغ پرندگان و حیوانات تاکسی‌درمی، به نمایش درآمده است.

نمایشگاه حیات وحش، امداد و نجات و عرضه محصولات کشاورزی و دامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین به مدت هشت روز از تاریخ ۲۴ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ برپاست و بازدید برای عموم آزاد می‌باشد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

فارس


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.