عرضه نانو سیال خنک کننده موتور خودرو/ کاهش مصرف سوخت

مهندس حمیدرضا نایبی- کارشناس تجاری سازی و انتقال فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره اظهار داشت: این نانو سیال به منظور خنک کردن موتور خودروها تولید شده است که به آب رادیاتور اضافه می شود.

وی با بیان اینکه این ماده در هوای بسیار گرم خوزستان تست شده است، خاطر نشان کرد: با اضافه کردن این نانو سیال به آب رادیاتور با خنک کردن موتور خودرو، مانع از جوش آوردن آن می شود.
 

نایبی به نحوه کاربرد آن در خودروها اشاره کرد و ادامه داد: ۲۵۰ سی سی از این نانو سیال به آب رادیاتور خودرو اضافه می شود و تا زمانی که آب رادیاتور به طور کامل تخلیه نشود می توان به مدت یکسال از مزایای آن در خودرو بهره مند شد.
 

کارشناس تجاری سازی و انتقال فناوری پارک فناوری دانشگا ه تهران، جلوگیری از خوردگی قطعات خودرو را از مزایای این نانو سیال نام برد و یادآور شد: علاوه بر این، این نانو سیال با خنک نگهداشتن موتور موجب کاهش مصرف سوخت نیز می شود.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. محسن رخسارنیا:

    من هم در بازار گشتم ولی موجود نیست لطفا راهنمائی کنیداز کجا تهیه کنیم

  2. نام شما...:

    من هم در بازار گشتم ولی موجود نیست لطفا راهنمائی کنید

  3. سینا:

    سلام لطفا این نانو سیال خنک کننده موتور کجا و جطوری ما میتوانیم استفاده کنیم امپر ماشین ما زیاد بالا میره و ما بوشهر هستیم هوا خیلی گرمه لطفا جهت خنک مندن خودرو منو راهنمایی کنید چه چیزی در اب رادیاتور بریزیم که زود گرم نشه–لطفا منو یاری کنید –پاسخو رو ایمیلم بفرستید ممنونم از لطفتون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.