عرضه نرم‌افزار جدید سنجش سرعت اینترنت

معاون سازمان فناوری اطلاعات از عرضه نرم‌افزار جدید سنجش سرعت اینترنت، به منظور ایجاد مرجعی مناسب برای پایش و آنالیز پارامترهای اینترنتی خبر داد.
علی اصغر انصاری در گفت‌وگو با فارس، از رونمایی قریب‌الوقوع از نرم افزار جدید و ارتقاء یافته سنجش سرعت اینترنت خبر داد.
معاون توسعه و مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات ایران در توضیح امکانات نسخه ارتقا یافته این نرم‌افزار، افزود: نرم افزار جدید، از زبان های فارسی، انگلیسی و عربی پشتیبانی می‌کند و از قابلیت های جدیدی از جمله امکان تست‌های پیشرفته در محیط‌های جاوا و فلش، استفاده آسان و ارائه گزارش‌های آماری و مقایسه ای در بخش نتایج برخوردار است.
وی تصریح کرد: نرم‌افزار جدید در سایت متما (matma.ir) قرار داده خواهد شد.
معاون مدیریت و توسعه شبکه سازمان فناوری اطلاعات ایران تاکید کرد: هدف مرکز متما از ایجاد این نرم‌افزار، ایجاد مرجعی مناسب برای پایش و آنالیز پارامترهای ارتباطی است که برای تمام کاربران اینترنت با هر دسترسی و ارائه کننده خدمات اینترنت، مورد استفاده خواهد بود.
وی در توضیح نرم‌افزار جدید اضافه کرد: نقشه شبکه سنجش سرعت که برای کاربر نمایش داده می‌شود، نقشه‌ای تعاملی است و کاربر می تواند با zoom و pan بر روی آن جابجا شود.
انصاری ادامه داد: برای انتخاب سرور آزمون، کاربر یک شهر را انتخاب می‌کند و سپس لیست سرور ها به نمایش داده می شود.
وی تاکید کرد: نتایج و گزارش‌ تست‌ها به شکل ساده ارائه خواهند شد تا برای تمام کاربران قابل فهم باشد.
انصاری گفت: راهنمای کاربری جامع و ارائه گزارش‌های آماری و مقایسه‌ای از ارائه کنندگان خدمات اینترنت از دیگر امکانات اضافه شده به این نرم‌افزار است.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.