عرضه نسل تازهی از خودروهای تجاری توسط پارس خودرو

۲۳ام بهمن ،

مهندس مصدقی از تولید و عرضه خودرویی تازه و با کیفیت از نسل خودروهای تجاری به بازار کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی پارس خودرو، مهندس علیرضا مصدقی-قائم مقام ارشد شرکت پارس خودرو، با اشاره به تولید خودرو تازه و با کیفیت این شرکت افزود: این محصول با همکاری شرکت پارس خودرو و شرکت نیسان و یکی از شرکت های تحت لیسانس نیسان ژاپن، جهت تحت پوشش قرار دادن قشری از جامعه کاری ایران و تعدیل قیمت آن، توسط با کیفیت ترین خودروساز کشور در آینده ای نزدیک تولید خواهد شد.
 وی افزود: این خودرو تجاری دارای دو دیفرانسیل بوده و موتور پرقدرت این خودرو توسط یکی از شرکت های تحت لیسانس نیسان ژاپن ساخته شده و دارای سطح آلایندگی یورو ۴ است و ظرفیت قابل حمل آن نسبت به سایر رقبا بیشتر بوده و با توان حمل ۱۰۰۰ کیلوگرم بار، حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برای مصارف شهری و خارج شهری و قابلیت استفاده در شرکت های خصوصی خدماتی همچون شرکت های پیمانکاری، عمرانی، فنی و مهندسی و نهادهای دولتی و غیر دولتی مانند صدا و سیما ، وزارت خانه ها از جمله وزارت نفت، امداد خودرو ، نیروهای انتظامی، هلال احمر ،آتش نشانی ، ادارات برق ، مخابرات و پست را داراست.
قائم مقام ارشد پارس خودرو خاطر نشان کرد: این خودرو برای دوستداران خودروهای اسپرت و علاقمندان به خودروهای آفرود بسیار مناسب بوده و از امکانات رفاهی همچون شیشه بالابر برقی، کولر، فرمان هیدرولیک و ضبط با قابلیت پخش mp3 با پورت usb نیز برخوردار است.
وی افزود: تکنولوژی به کار رفته شده در این خودروی لوکس تجاری به همراه کیسه هوای راننده و شاگرد، ترمز abs و سیستم تعلیق مناسب، آن را برای سرنشینان ایمن کرده است.
مصدقی تاکید کرد: این خودرو از مزایای شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا و قطعات یدکی در دسترس با قیمت مناسب بهره مند است که از نقاط قوت این خودرو به شمار می آید.

پایان خبر/
تاریخ ارسال : دوشنبه ۲۳ بهمن ماه
ساعت ارسال : ۹:۴۳

 


مجله ماشین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.