عرضه نسل پنجم آی‌پد و نسل دوم آی‏پد مینی در ماه مارس

۷ م دیماه ،

هنوز چند ماهی از عرضه نسل چهارم آی‌پد و اولین نسل از مینی آی‌پد نمی‌گذرد که شایعاتی در مورد عرضه نسل پنجم آی‌پد و یک مینی آی‌پد تازه به گوش می‌رسد. وب پایگاه اینترنتی ژاپنی Macotakaraکه به انتشار یافتن خبرها مربوط به اپل معروف است، خبر عرضه نسل تازه آی‌پد و آی‌پد مینی را منتشر کرده است و زمان تقریبی آن را نیز در ماه مارس ۲۰۲۴ اعلام کرده.

به گزارش این وب پایگاه اینترنتی، آی‌پد نسل تازه یا همان نسل پنجم سبک‌تر و باریک‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود. این باریک‌تر شدن، ۴ میلی‌متر از طول، ۱۷ میلی‌متر از عرض و ۲ میلی‌متر از قطر دستگاه خواهد بود. در صورتی که این نسل تازه در ماه مارس عرضه شود، اپل تنها ۵ ماه پس از عرضه آی‌پد نسل چهارم اقدام به عرضه یک آی‌پد تازه کرده است.

محصول دیگری که این وب پایگاه اینترنتی ژاپنی به آن اشاره کرده است،آی‌پد مینی نسل دوم خواهد بود که همان‌طور که از شایعات قبلی هم شنیده می‌شد، به احتمال بسیار با صفحه نمایش رتینا و پردازنده A6X(همانند پردازنده آی‌پد نسل چهارم) عرضه خواهد شد. ابعاد صفحه نمایش آی‌پد مینی نسل دوم ۷٫۹ اینچ خواهد بود و با رزولوشنی برابر با ۲۰۴۸ x 1536(326 ppi)عرضه خواهد شد.

هرچند اطلاعات بیشتری از آی‌پد مینی نسل دوم در دسترس است، اما اطلاعات بسیاری در مورد آی‌پد نسل پنجم منتشر نشده است. در مورد آی‌پد مینی، منابع اطلاعاتی اعلام کرده‌اند که کار طراحی آن به پایان رسیده و مرحله تولید آن آغاز شده است.

وب پایگاه اینترنتی ژاپنی Macotakaraدر قبل هم اطلاعات دقیقی از عرضه آی‌پاد نانو و آی‌پاد تاچ‌های نسل تازه کرده بوده است و  اطلاعاتی که ارائه می‌کند تا حدود بسیاری قابل اطمینان و استناد خواهد بود.

 

منابع: MacRumorsو AppleInsider

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.