عرضه کتاب مقام معظم رهبری درباره آداب روزه داری در نمایشگاه قرآن

کتاب مقام معظم رهبری درباره احوال روزه داران از سوی انتشارات انقلاب اسلامی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به بازدیدکنندگان عرضه می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، کتاب «آداب روزه داری احوال روزه داران» مجموعه ای از توصیه ها، نصایح، تحلیل ها و مواعظ مقام معظم رهبری در ماه های مبارک رمضان در طول ۲۲ سال گذشته است که در این دوره از نمایشگاه به بازدیدکنندگان عرضه می شود.
این کتاب که دربرگیرنده این مباحث طی سال های ۶۹ تا ۹۰ است، به کوشش علی رضا مختارپور قهرودی با شمارگان ۱۰ هزار جلد و قیمت یازده هزار تومان از سوی انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است. قهرودی در بخشی از ابتدای کتاب درباره محوریت موضوعی این اثر نوشته است؛ با مطالعه این کتاب و توجه به تاریخ و مخاطبان هر مطلب نکات مهمی از سیره رفتاری معظم له در ماه مبارک رمضان به  دست می آید. مواردی مانند توجه به برپایی مجالس تلاوت قرآن کریم، محور قرار گرفتن مباحث مربوط به خودسازی ایمانی و اخلاقی،  میزبانی اقشار مختلف همچون اساتید، دانشجویان و… به سخنان و نظرات آنان گوش فرا دادن و با آنها به گفت وگو نشستن و  حضور درجمع روزه داران نمازگزار ماه رمضان و اقامه نماز جمعه به امامت امامت معظم له و… از جمله موضوعات است.
بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ۲۵ تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا ۲۴ مرداد ادامه دارد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.